
Νικος Ερηνακης
Νίκος Ερηνάκης
Βιβλία - Συγγραφή - (13)

[...] Οι ποιητές που θα ακούσουμε σήμερα να διαβάζουν ποιήματά τους είναι νέοι, όλοι κάτων των 35 χρ...

Περιλαμβάνονται 105 γνωστοί και καταξιωμένοι αλλά και νέοι, λιγότερο γνωστοί ή και παντελώς άγνωστοι...

30 έως 30: Τριάντα ποιητές έως τριάντα ετών
Δημήτρης ΑθηνάκηςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 438 εμφανίσεις

Ξύπνησα σε μια χώρα: Ελληνική ποίηση σε ενεστώτα χρόνο
Νίκος ΕρηνάκηςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 430 εμφανίσεις
Σ’ έναν κόσμο που αποθεώνει το μοναδικό και το μόνο, η συνύπαρξη πενήντα ποιητών σε μια ανθολογία θα...

Η Πινακοθήκη Γ.Ν. Βογιατζόγλου, από τα πρώτα της βήματα, στηρίζει την Τέχνη και παρουσιάζει σημαντικ...

ΠρόλογοςΗ τριλογία της κρίσης έφτασε αισίως στο τέλος της. Ξεκινώντας από την κρίση ως καθολικό φαιν...

Το Ινστιτούτο Εναλλακτικών Πολιτικών ΕΝΑ συμμετέχει, με την παρούσα έκδοση, στο διάλογο σχετικά με τ...

Ανθολογία ποιητικών διαλόγων
Μαριγώ ΑλεξοπούλουΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 379 εμφανίσεις
Για πάνω από μισό χρόνο -από τον Νοέμβριο του 2014 ως τον Ιούνιο του 2015-, την πρώτη Δευτέρα κάθε μ...

Η τριλογία της κρίσης έφτασε αισίως στο τέλος της. Ξεκινώντας από την κρίση ως καθολικό φαινόμενο κα...

Ο άξονας είναι αμφίσημος, βρισκόμαστε είτε στο σκοτάδι είτε στη λεπτή λωρίδα ανάμεσα σε όσα πέφτει η...

Είμαι ζωγράφος, εικονοποιός και φανατικός αναγνώστης της ποίησης. Η ποίηση είναι το καταφύγιό μου. Η...

Δεν υπάρχει παρά ένα πρωταρχικό φιλοσοφικό ερώτημα, το οποίο είναι διττό: τι είμαστε και τι θα θέλαμ...

Σύντομα όλα θα καίγονται και θα φωτίζουν τα μάτια σου
Νίκος ΕρηνάκηςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 230 εμφανίσεις
Πρόκειται για μια ιδιαιτέρως αξιοπρόσεχτη πρώτη παρουσία στα ελληνικά γράμματα. Ο νεαρός ποιητής έχε...
Βιβλία - Συμμετοχή - (5)

Η μετάσταση της γλώσσας Η ποίηση δεν επιβάλλει πια τον εαυτό της· τον αποκαλύπτει. - Πάουλ Τσέλαν, 1...

Αντιπροσωπευτική επιλογή ποιημάτων από όλο το έργο του Γκέοργκ Τρακλ μαζί με αποσπάσματα δύο κομβικώ...

Γιατί γράφουμε; Ποιες επιρροές έχουμε δεχτεί που μάς καθόρισαν ή μάς στιγμάτισαν; Είναι η πορεία μας...

Γιατί γράφουμε; Ποιες επιρροές έχουμε δεχτεί που μάς καθόρισαν ή μάς στιγμάτισαν; Είναι η πορεία μας...

Η σκηνή μπορεί όντως να γίνει ο κοινός και κεντρικός τοπολογικός όρος τόσο της φιλοσοφίας, όσο και τ...