
Νικος Ερηνακης
Νίκος Ερηνάκης
Βιβλία - Συγγραφή - (13)

[...] Οι ποιητές που θα ακούσουμε σήμερα να διαβάζουν ποιήματά τους είναι νέοι, όλοι κάτων των 35 χρ...

30 έως 30: Τριάντα ποιητές έως τριάντα ετών
Δημήτρης ΑθηνάκηςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 473 εμφανίσεις

Περιλαμβάνονται 105 γνωστοί και καταξιωμένοι αλλά και νέοι, λιγότερο γνωστοί ή και παντελώς άγνωστοι...

Ξύπνησα σε μια χώρα: Ελληνική ποίηση σε ενεστώτα χρόνο
Νίκος ΕρηνάκηςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 460 εμφανίσεις
Σ’ έναν κόσμο που αποθεώνει το μοναδικό και το μόνο, η συνύπαρξη πενήντα ποιητών σε μια ανθολογία θα...

Η Πινακοθήκη Γ.Ν. Βογιατζόγλου, από τα πρώτα της βήματα, στηρίζει την Τέχνη και παρουσιάζει σημαντικ...

ΠρόλογοςΗ τριλογία της κρίσης έφτασε αισίως στο τέλος της. Ξεκινώντας από την κρίση ως καθολικό φαιν...

Η τριλογία της κρίσης έφτασε αισίως στο τέλος της. Ξεκινώντας από την κρίση ως καθολικό φαινόμενο κα...

Ανθολογία ποιητικών διαλόγων
Μαριγώ ΑλεξοπούλουΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 410 εμφανίσεις
Για πάνω από μισό χρόνο -από τον Νοέμβριο του 2014 ως τον Ιούνιο του 2015-, την πρώτη Δευτέρα κάθε μ...

Το Ινστιτούτο Εναλλακτικών Πολιτικών ΕΝΑ συμμετέχει, με την παρούσα έκδοση, στο διάλογο σχετικά με τ...

Ο άξονας είναι αμφίσημος, βρισκόμαστε είτε στο σκοτάδι είτε στη λεπτή λωρίδα ανάμεσα σε όσα πέφτει η...

Είμαι ζωγράφος, εικονοποιός και φανατικός αναγνώστης της ποίησης. Η ποίηση είναι το καταφύγιό μου. Η...

Δεν υπάρχει παρά ένα πρωταρχικό φιλοσοφικό ερώτημα, το οποίο είναι διττό: τι είμαστε και τι θα θέλαμ...

Σύντομα όλα θα καίγονται και θα φωτίζουν τα μάτια σου
Νίκος ΕρηνάκηςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 268 εμφανίσεις
Πρόκειται για μια ιδιαιτέρως αξιοπρόσεχτη πρώτη παρουσία στα ελληνικά γράμματα. Ο νεαρός ποιητής έχε...
Βιβλία - Συμμετοχή - (5)

Η μετάσταση της γλώσσας Η ποίηση δεν επιβάλλει πια τον εαυτό της· τον αποκαλύπτει. - Πάουλ Τσέλαν, 1...

Αντιπροσωπευτική επιλογή ποιημάτων από όλο το έργο του Γκέοργκ Τρακλ μαζί με αποσπάσματα δύο κομβικώ...

Γιατί γράφουμε; Ποιες επιρροές έχουμε δεχτεί που μάς καθόρισαν ή μάς στιγμάτισαν; Είναι η πορεία μας...

Γιατί γράφουμε; Ποιες επιρροές έχουμε δεχτεί που μάς καθόρισαν ή μάς στιγμάτισαν; Είναι η πορεία μας...

Η σκηνή μπορεί όντως να γίνει ο κοινός και κεντρικός τοπολογικός όρος τόσο της φιλοσοφίας, όσο και τ...