• Αρχική
  • Συλλογές
  • Τα βιβλία μου
  • Κατηγορίες
  • Βιβλία
  • Συγγραφείς
  • Εκδότες
  • Σειρές
  • Ανακαλύψτε
  • Προτεινόμενα
  • Δημοφιλή
  • Βραβευμένα
  • Τελευταίες Κυκλοφορίες
  • Σελίδες
  • Σχετικά
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία

Sqreen | Runtime Application Protection Crafted with in CEID
© 20[0-9]{2} Copyleft
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΥΛΛΟΓΕΣ
  • ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
  • ΣΥΝΔΕΣΗ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
  • Συγγραφείς
  • Σπύρος Γούναρης

Σπυρος Γουναρης

author_photo

Βιβλία
5

Εμφανίσεις
15

Αγαπημένος Συγγραφέας
0

Σπύρος Γούναρης


Ο Σπύρος Γούναρης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ, Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και έλαβε το Πτυχίο του το 1989. Ολοκλήρωσε το Μεταπτυχιακό του Δίπλωμα (MScin Marketing) στο Πανεπιστήμιο του Strathclyde στη Γλασκόβη το 1990 ενώ το 1995 αναγορεύθηκε Διδάκτορας του Τμήματος Επιχειρησιακής Έρευνας & Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Διδάσκει τόσο σε προπτυχιακό όσο και σε μεταπτυχιακό επίπεδο, ενώ περισσότερα από 30 επιστημονικά άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε έγκριτα διεθνή περιοδικά του χώρου του Μάρκετινγκ (Industrial Marketing Management, European Journal of Marketing, Journal of Services Marketing, Journal of Business & Industrial Marketing κλπ) και σε σημαντικάΣυνέδρια όπως της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, της οποίας είναι και μέλος από το 1993, του Service Excellence της American Marketing Association καιαλλού. Αξίζει να σημειωθεί ότι έχει βραβευθεί με το βραβείο Ηighest Quality Rating από την ANBAR για το άρθρο "Marketing Orientation and Company Performance: A Comparative Study of Industrial vs. Consumer Goods Companies", που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Industrial Marketing Management, vol. 26, no.5,1997. Επίσης, έχει βραβευθεί με το βραβείο Best Paper Award για το άρθρο "Market Orientation Development: A Comparison of Industrial vs. Consumer Goods Companies", που δημοσιεύθηκε στο Journal of Business & Industrial Marketing, vol. 16, no. 5, pp. 354-81, ενώ του έχει ήδη ανατεθεί από το InternationalJournal of Bank Marketing να επιμεληθεί της έκδοσης (guest editor) εξειδικευμένου τεύχους στο αντικείμενο της διοίκησης τραπεζικών προϊοντικών χαρτοφυλακίων. Η εκτενής ερευνητική του δραστηριότητα οδήγησε ώστε να κληθεί να συμμετέχει ως μέλος του editorialboard των έγκριτων διεθνών περιοδικών Industrial Marketing Management και Journal of Service Research.Επιστημονικά ειδικεύεται στο χώρο της Ανάπτυξης Επιχειρησιακής Κουλτούρας και Στρατηγικών Προσανατολισμένων στην Αγορά, του Μάρκετινγκ των Υπηρεσιών, της Εξυπηρέτησης και της Ικανοποίησης του Πελάτη, της Ανάπτυξης Νέων Υπηρεσιών, του Μάρκετινγκ από Επιχείρηση για Επιχείρηση (B-to-B Marketing), Υιοθέτησης και Διάχυσης Ψηφιακής Τεχνολογίας και ΣτρατηγικούΜάρκετινγκ. Εκτός από το ακαδημαϊκό - ερευνητικό του έργο, ο έχει εκπονήσει σειράσυμβουλευτικών μελετών για πλήθος επιχειρήσεων αλλά και δημόσιων οργανισμών όπως είναι για παράδειγμα η Intertrust, το Habitat, ο ΟΤΕ, η ΟΤΕΝΕΤ, ο Χρυσός Οδηγός, η Αρχή Τηλεπικοινωνιών Κύπρου, Εμπορική Τράπεζα, το BodyShop, o Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών "Ελευθέριος Βενιζέλος" ο Ελληνικός Οργανισμός Τυποποίησης και πολλές ακόμα. Επιπλέον του ερευνητικού και συμβουλευτικού του έργου, έχει εκπαιδεύσει μεγάλο αριθμό στελεχών σε ενδοεπιχειρησιακά σεμινάρια που καλύπτουν μια ευρεία θεματολογία, όπως, μάρκετινγκ υπηρεσιών, εξυπηρέτηση πελάτη, μάρκετινγκ σχέσεων και πωλήσεων, στρατηγικό μάρκετινγκ, διαπραγματεύσεις, διοίκηση πελατών στρατηγικής σημασίας, διοίκηση προϊοντικού χαρτοφυλακίου, ανάπτυξη προσανατολισμού στην αγορά κλπ. Επιχειρήσεις με τις οποίες έχει κατά καιρούς συνεργαστεί είναι, ενδεικτικά, Εμπορική Τράπεζα, Apivita, ΕΛΤΑ, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, ΑLCON, Αργυρομεταλλευμάτων & Βαρυτίνης, Σπύρου ΑΒΕΕ, TOYOTA HELLAS, ΟΣΕ, ΔΕΛΤΑ, ΕΓΝΑΤΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ, Eurobank, Interamerican, CrediCom, Αγροτική Τράπεζα της Ελλάδας, Rilken, DellComputersκλπ.Roche και πολλές ακόμα.

Βιβλία - Συγγραφή - (5)

Μάρκετινγκ υπηρεσιών

Σπύρος Γούναρης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 224 εμφανίσεις

Η 2η έκδοση του βιβλίου "Μάρκετινγκ υπηρεσιών" του καθηγητή κ. Σ. Γούναρη από τις εκδόσεις Rosili έρ...


Διοίκηση στρατηγικών σχέσεων

Σπύρος Γούναρης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 223 εμφανίσεις

[...] Ο στόχος του ανά χείρας βιβλίου είναι να αποσαφηνίσει την ουσία της έννοιας των Πελατών Στρατη...


Μάρκετινγκ υπηρεσιών

Σπύρος Γούναρης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 285 εμφανίσεις

Μια χειροπιαστή και ολοκληρωμένη προσπάθεια που ρίχνει φως στον άυλο κόσμο των υπηρεσιών. Πραγματεύε...


Διοίκηση στρατηγικών σχέσεων

Βλάσης Σταθακόπουλος
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 244 εμφανίσεις

Το πρώτο βιβλίο στην ελληνική γλώσσα με στρατηγικές, τεχνικές και πρακτικά εργαλεία για τη σωστή επι...


Μάρκετινγκ υπηρεσιών

Σπύρος Γούναρης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 263 εμφανίσεις

Το βιβλίο, βασισμένο στη σύγχρονη βιβλιογραφία και στη μακροχρόνια ερευνητική, συμβουλευτική και διδ...