
Κωνσταντινος Ήντουνας
Κωνσταντίνος Ήντουνας
Βιβλία - Συγγραφή - (3)

Στρατηγικό βιομηχανικό μάρκετινγκ
Γεώργιος Ι. ΑυλωνίτηςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 260 εμφανίσεις
Το μάρκετινγκ δεν περιορίζεται στα καταναλωτικά προϊόντα αλλά αποτελεί μία από τις σημαντικότερες λε...

Η τιμολογιακή στρατηγική της επιχείρησης
Κωνσταντίνος ΉντουναςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 317 εμφανίσεις
Μια από τις σημαντικότερες και ταυτόχρονα πιο δύσκολες αποφάσεις που καλείται να λάβει μια επιχείρησ...

Η τιμολογιακή στρατηγική της επιχείρησης
Νικόλαος ΠαπαβασιλείουΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 268 εμφανίσεις
Μια από τις σημαντικότερες και ταυτόχρονα πιο δύσκολες αποφάσεις που καλείται να λάβει μια επιχείρησ...