• Αρχική
  • Συλλογές
  • Τα βιβλία μου
  • Κατηγορίες
  • Βιβλία
  • Συγγραφείς
  • Εκδότες
  • Σειρές
  • Ανακαλύψτε
  • Προτεινόμενα
  • Δημοφιλή
  • Βραβευμένα
  • Τελευταίες Κυκλοφορίες
  • Σελίδες
  • Σχετικά
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία

Sqreen | Runtime Application Protection Crafted with in CEID
© 20[0-9]{2} Copyleft
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΥΛΛΟΓΕΣ
  • ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
  • ΣΥΝΔΕΣΗ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
  • Συγγραφείς
  • Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης

Γεωργιος Ι. Αυλωνιτης

author_photo

Βιβλία
9

Εμφανίσεις
24

Αγαπημένος Συγγραφέας
0

Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης


Ο Γεώργιος Αυλωνίτης είναι καθηγητής Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, διευθυντής του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του ιδίου τμήματος και διευθυντής σπουδών του μεταπτυχιακού προγράμματος "Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες" για στελέχη επιχειρήσεων. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών του στην Ανωτάτη Βιομηχανική Σχολή Πειραιά, έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στη Μ. Βρετανία όπου έλαβε διαδοχικά το μεταπτυχιακό δίπλωμα στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, το πτυχίο Master στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Πανεπιστήμιο Aston και το Διδακτορικό Δίπλωμα (Ph.D) από το Τμήμα Σπουδών Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Strathclyde.Από τον Ιανουάριο του 1981 μέχρι το Δεκέμβριο του 1985 δίδαξε Μάρκετινγκ στο πανεπιστήμιο του Strathclyde και διετέλεσε σύμβουλος διαφόρων επιχειρήσεων.

Βιβλία - Συγγραφή - (8)

Αποτελεσματική διοίκηση χαρτοφυλακίου προϊόντων και υπηρεσιών

Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 290 εμφανίσεις

Ο στόχος του βιβλίου αυτού είναι να παρουσιάσει για πρώτη φορά, σε παγκόσμιο επίπεδο, μια ολοκληρωμέ...


Marketing Plans

Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 285 εμφανίσεις

Το Πρόγραμμα Μάρκετινγκ (Marketing) αποτελεί βασικό επιχειρηματικό εργαλείο κάθε σύγχρονης επιχείρησ...


Αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση πωλήσεων

Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 220 εμφανίσεις

[...] Ο στόχος του βιβλίου αυτού είναι να παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη, συστηματική και επιστημονική...


Στρατηγικό βιομηχανικό μάρκετινγκ

Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 279 εμφανίσεις

Το μάρκετινγκ δεν περιορίζεται στα καταναλωτικά προϊόντα αλλά αποτελεί μία από τις σημαντικότερες λε...


Αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση πωλήσεων

Βλάσης Σταθακόπουλος
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 242 εμφανίσεις

[...] Ο στόχος του βιβλίου αυτού είναι να παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη, συστηματική και επιστημονική...


Στρατηγικό βιομηχανικό μάρκετινγκ

Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 215 εμφανίσεις


Σύγχρονες στρατηγικές μάρκετινγκ για διεθνείς αγορές

Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 215 εμφανίσεις

Σε μια εποχή παγκοσμιοποίησης της γνώσης, της τεχνολογίας, της παραγωγής, των καταναλωτικών προτύπων...


Αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση πωλήσεων

Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 175 εμφανίσεις


Βιβλία - Συμμετοχή - (1)

Αποτελεσματική διαφήμιση

William Arens
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 345 εμφανίσεις

Η διαφήμιση διαδραματίζει σημαντικό ρόλο σε πολλούς τομείς της σύγχρονης ζωής, καθώς συνεισφέρει στη...