Γιωτα Ξανθακου
Γιώτα Ξανθάκου
Βιβλία - Συγγραφή - (9)
Ευάλωτες κοινωνικές ομάδες
Γιώργος ΠαναγιωτόπουλοςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 445 εμφανίσεις
Παρά το γεγονός ότι σήμερα οι επιστήμες έχουν σημειώσει τεράστια άλματα, οι ομάδες των ευπαθών ατόμω...
Το δημιουργικής επίλυσης πρόβλημα
Γιώτα ΞανθάκουΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 299 εμφανίσεις
Η παρούσα μελέτη, αξιοποιώντας ως αγωγούς τη δημιουργικότητα γενικότερα, τη δημιουργική σκέψη και μά...
Δημιουργικότητα και καινοτομία στο σχολείο και την κοινωνία
Γιώτα ΞανθάκουΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 268 εμφανίσεις
Επιτρέψτε μου να σας πω την ιστορία του Charles Eagle Plume για μια φυλή ινδιάνων που ζούσαν κοντά σ...
Περιβαλλοντική ψυχολογία
Γιάννης ΠαπαδομαρκάκηςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 246 εμφανίσεις
Η "Περιβαλλοντική Ψυχολογία" καλύπτει ένα ευρύ φάσμα της αλληλεπίδρασης ανθρώπου και φυσικού περιβάλ...
Η σειρά "Κείμενα Παιδείας" ασχολείται με την επιλογή και την επεξεργασία κειμένων στη συγκρότηση των...
Η "Περιβαλλοντική Ψυχολογία" καλύπτει ένα ευρύ φάσμα της αλληλεπίδρασης ανθρώπου και φυσικού περιβάλ...
Σχεδιάζοντας μια φανταστική οικογένεια...
Γιώτα ΞανθάκουΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 229 εμφανίσεις
Η Αστραδενή, μοναχοπαίδι, στα έξι της χρόνια απεικονίζει στο ελεύθερο ιχνογράφημα (οπισθόφυλλο) μια ...
Βιβλία - Συμμετοχή - (17)
Η σειρά "Κείμενα Παιδείας" ασχολείται με την επιλογή και την επεξεργασία κειμένων στη συγκρότηση των...
Το δημιουργικής επίλυσης πρόβλημα
Γιώτα ΞανθάκουΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 299 εμφανίσεις
Η παρούσα μελέτη, αξιοποιώντας ως αγωγούς τη δημιουργικότητα γενικότερα, τη δημιουργική σκέψη και μά...
Πώς ο άνθρωπος είναι ικανός να αντιλαμβάνεται, να μαθαίνει και να σκέπτεται;Γιατί, παραδείγματος χάρ...
Διεργασίες σκέψης στο σχολείο και την κοινωνία
Συλλογικό έργοΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 281 εμφανίσεις
Η εξέλιξη στην έννοια της αειφόρου ανάπτυξης, σταδιακή και αντιφατική αλλά ταυτόχρονα εξαιρετικά επο...
Πώς ο άνθρωπος είναι ικανός να αντιλαμβάνεται, να μαθαίνει, να θυμάται και να σκέπτεται;Γιατί, παραδ...
Ολυμπιακοί αγώνες και ολυμπιακό πνεύμα
Μιμικάννα ΑναστασάκηΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 237 εμφανίσεις
"Το αγωνιστικό πνεύμα ήταν κυρίαρχο χαρακτηριστικό του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού. Ο αθλητισμός ήτ...
Διεργασίες σκέψης στο σχολείο και την κοινωνία
Συλλογικό έργοΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 221 εμφανίσεις
Καθώς η διαλεκτική σχέση του ανθρώπου με το περιβάλλον εξελίσσεται, και καθώς τεκμηριώνεται με ολοέν...
Η ανταπόκριση του ατόμου στις απαιτήσεις του σύγχρονου επαγγελματικού γίγνεσθαι απαιτεί αφενός διά β...
Η ανταπόκριση του ατόμου στις απαιτήσεις του σύγχρονου επαγγελματικού γίγνεσθαι απαιτεί αφενός διά β...
Η ανταπόκριση του ατόμου στις απαιτήσεις του σύγχρονου επαγγελματικού γίγνεσθαι απαιτεί αφενός διά β...
Το δημιουργικής επίλυσης πρόβλημα
Γιώτα ΞανθάκουΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 299 εμφανίσεις
Η παρούσα μελέτη, αξιοποιώντας ως αγωγούς τη δημιουργικότητα γενικότερα, τη δημιουργική σκέψη και μά...
Δημιουργικότητα και καινοτομία στο σχολείο και την κοινωνία
Γιώτα ΞανθάκουΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 268 εμφανίσεις
Επιτρέψτε μου να σας πω την ιστορία του Charles Eagle Plume για μια φυλή ινδιάνων που ζούσαν κοντά σ...
Μεγάλος είναι πλέον ο αριθμός των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας ο οποίος ενδιαφέρεται για την π...
Η ειδική αγωγή βρίσκεται σήμερα σε ένα κρίσιμο μεταίχμιο. Σε μια προσπάθεια προσδιορισμού της ταυτότ...
Ο παρών τόμος αποτελεί τον πρώτο της σειράς «Θέματα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού», που αφορά τις ερευνητ...
Η τέχνη, το παιχνίδι, η αφήγηση είναι δραστηριότητες συνυφασμένες με την καθημερινή ζωή των ανθρώπων...
Το νόημα ζωής είναι μια κεντρική έννοια που έχει απασχολήσει και απασχολεί πολλούς θεωρητικούς κυρίω...