
Γιωτα Ξανθακου
Γιώτα Ξανθάκου
Βιβλία - Συγγραφή - (9)

Ευάλωτες κοινωνικές ομάδες
Γιώργος ΠαναγιωτόπουλοςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 618 εμφανίσεις
Παρά το γεγονός ότι σήμερα οι επιστήμες έχουν σημειώσει τεράστια άλματα, οι ομάδες των ευπαθών ατόμω...

Το δημιουργικής επίλυσης πρόβλημα
Γιώτα ΞανθάκουΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 364 εμφανίσεις
Η παρούσα μελέτη, αξιοποιώντας ως αγωγούς τη δημιουργικότητα γενικότερα, τη δημιουργική σκέψη και μά...

Δημιουργικότητα και καινοτομία στο σχολείο και την κοινωνία
Γιώτα ΞανθάκουΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 359 εμφανίσεις
Επιτρέψτε μου να σας πω την ιστορία του Charles Eagle Plume για μια φυλή ινδιάνων που ζούσαν κοντά σ...


Περιβαλλοντική ψυχολογία
Γιάννης ΠαπαδομαρκάκηςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 319 εμφανίσεις
Η "Περιβαλλοντική Ψυχολογία" καλύπτει ένα ευρύ φάσμα της αλληλεπίδρασης ανθρώπου και φυσικού περιβάλ...

Η σειρά "Κείμενα Παιδείας" ασχολείται με την επιλογή και την επεξεργασία κειμένων στη συγκρότηση των...


Η "Περιβαλλοντική Ψυχολογία" καλύπτει ένα ευρύ φάσμα της αλληλεπίδρασης ανθρώπου και φυσικού περιβάλ...

Σχεδιάζοντας μια φανταστική οικογένεια...
Γιώτα ΞανθάκουΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 298 εμφανίσεις
Η Αστραδενή, μοναχοπαίδι, στα έξι της χρόνια απεικονίζει στο ελεύθερο ιχνογράφημα (οπισθόφυλλο) μια ...
Βιβλία - Συμμετοχή - (17)

Η σειρά "Κείμενα Παιδείας" ασχολείται με την επιλογή και την επεξεργασία κειμένων στη συγκρότηση των...

Το δημιουργικής επίλυσης πρόβλημα
Γιώτα ΞανθάκουΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 364 εμφανίσεις
Η παρούσα μελέτη, αξιοποιώντας ως αγωγούς τη δημιουργικότητα γενικότερα, τη δημιουργική σκέψη και μά...

Πώς ο άνθρωπος είναι ικανός να αντιλαμβάνεται, να μαθαίνει και να σκέπτεται;Γιατί, παραδείγματος χάρ...

Διεργασίες σκέψης στο σχολείο και την κοινωνία
Συλλογικό έργοΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 360 εμφανίσεις
Η εξέλιξη στην έννοια της αειφόρου ανάπτυξης, σταδιακή και αντιφατική αλλά ταυτόχρονα εξαιρετικά επο...

Πώς ο άνθρωπος είναι ικανός να αντιλαμβάνεται, να μαθαίνει, να θυμάται και να σκέπτεται;Γιατί, παραδ...

Ολυμπιακοί αγώνες και ολυμπιακό πνεύμα
Μιμικάννα ΑναστασάκηΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 284 εμφανίσεις
"Το αγωνιστικό πνεύμα ήταν κυρίαρχο χαρακτηριστικό του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού. Ο αθλητισμός ήτ...

Διεργασίες σκέψης στο σχολείο και την κοινωνία
Συλλογικό έργοΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 286 εμφανίσεις
Καθώς η διαλεκτική σχέση του ανθρώπου με το περιβάλλον εξελίσσεται, και καθώς τεκμηριώνεται με ολοέν...

Η ανταπόκριση του ατόμου στις απαιτήσεις του σύγχρονου επαγγελματικού γίγνεσθαι απαιτεί αφενός διά β...

Η ανταπόκριση του ατόμου στις απαιτήσεις του σύγχρονου επαγγελματικού γίγνεσθαι απαιτεί αφενός διά β...

Η ανταπόκριση του ατόμου στις απαιτήσεις του σύγχρονου επαγγελματικού γίγνεσθαι απαιτεί αφενός διά β...

Το δημιουργικής επίλυσης πρόβλημα
Γιώτα ΞανθάκουΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 364 εμφανίσεις
Η παρούσα μελέτη, αξιοποιώντας ως αγωγούς τη δημιουργικότητα γενικότερα, τη δημιουργική σκέψη και μά...

Δημιουργικότητα και καινοτομία στο σχολείο και την κοινωνία
Γιώτα ΞανθάκουΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 359 εμφανίσεις
Επιτρέψτε μου να σας πω την ιστορία του Charles Eagle Plume για μια φυλή ινδιάνων που ζούσαν κοντά σ...

Μεγάλος είναι πλέον ο αριθμός των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας ο οποίος ενδιαφέρεται για την π...

Η τέχνη, το παιχνίδι, η αφήγηση είναι δραστηριότητες συνυφασμένες με την καθημερινή ζωή των ανθρώπων...

Η ειδική αγωγή βρίσκεται σήμερα σε ένα κρίσιμο μεταίχμιο. Σε μια προσπάθεια προσδιορισμού της ταυτότ...

Ο παρών τόμος αποτελεί τον πρώτο της σειράς «Θέματα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού», που αφορά τις ερευνητ...

Το νόημα ζωής είναι μια κεντρική έννοια που έχει απασχολήσει και απασχολεί πολλούς θεωρητικούς κυρίω...