• Αρχική
  • Συλλογές
  • Τα βιβλία μου
  • Κατηγορίες
  • Βιβλία
  • Συγγραφείς
  • Εκδότες
  • Σειρές
  • Ανακαλύψτε
  • Προτεινόμενα
  • Δημοφιλή
  • Βραβευμένα
  • Τελευταίες Κυκλοφορίες
  • Σελίδες
  • Σχετικά
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία

Sqreen | Runtime Application Protection Crafted with in CEID
© 20[0-9]{2} Copyleft
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΥΛΛΟΓΕΣ
  • ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
  • ΣΥΝΔΕΣΗ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
  • Συγγραφείς
  • Γιώργος Πλειός

Γιωργος Πλειος

author_photo

Βιβλία
14

Εμφανίσεις
18

Αγαπημένος Συγγραφέας
0

Γιώργος Πλειός


Ο Γιώργος Πλειός διδάσκει στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών, ενώ παράλληλα διευθύνει το Εργαστήριο Κοινωνικής Έρευνας στα ΜΜΕ. Κατά το παρελθόν δίδαξε στα Πανεπιστήμια Κρήτης και Ιωαννίνων. Έχει συγγράψει τις εξής μελέτες: "Τα "εθνικά θέματα" στη δίνη των ΜΜΕ" (Σιδέρης, 2011· με τον Χ. Φραγκονικολόπουλο), "Πολιτισμός της εικόνας και εκπαίδευση" (Πολύτροπον, 2005), "Ο λόγος της εικόνας: Ιδεολογία και πολιτική" (Παπαζήσης, 2001), "Κινούμενη εικόνα και καλλιτεχνική επικοινωνία" (Δελφίνι, 1993). Έχει δημοσιεύσει περισσότερες από 40 επιστημονικές εργασίες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, με κυριότερες, κατά τα τελευταία 5 χρόνια, τις εξής: "Η ενημέρωση στην blogόσφαιρα: Νέο μέσο - παλιές λογικές;", "Fame and symbolic value in celebrity activism and diplomacy", "Publicity and private life within the Greek blogosphere" (με άλλους), "En Blogs: Από το διαδίκτυο στην blogόσφαιρα", "Ο πολιτισμός των ειδήσεων", "News and views about Europe in Greece", "Election news coverage in Greece: Between two logics" (με τον Ν. Δεμερτζή), "Η προβολή των πολιτικών θεσμών από τις τηλεοπτικές ειδήσεις" (με τον Σ. Παπαθανασόπουλο), "Περιεχόμενο και ποιότητα της τηλεοπτικής ενημέρωσης" κ.ά. Επίσης έχει παρουσιάσει περισσότερες από 40 επιστημονικές εργασίες σε ελληνικά και ξένα επιστημονικά συνέδρια, ενώ έχει πραγματοποιήσει ως επιστημονικός υπεύθυνος περισσότερες από 20 έρευνες για τα ΜΜΕ. Απόψεις του φιλοξενούνται τακτικά σε ελληνικά και ξένα ΜΜΕ. Τα επιστημονικά του ενδιαφέροντα εντοπίζονται στον ευρύτερο χώρο της κοινωνιολογίας των ΜΜΕ και, ειδικότερα, των εικονιστικών μέσων, ενώ τα τελευταία χρόνια ασχολείται ερευνητικά και συγγραφικά με τις ειδήσεις.

Βιβλία - Συγγραφή - (5)

Η κοινωνία της ενημέρωσης

Γιώργος Πλειός
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 370 εμφανίσεις

Τα ΜΜΕ και το περιεχόμενό τους εξετάζονται υπό την οπτική του τρόπου επικοινωνίας που χαρακτηρίζει κ...


Ο λόγος της εικόνας

Γιώργος Πλειός
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 369 εμφανίσεις

Η τηλεοπτική επικοινωνία, σε συνδυασμό με την εμπορευματική συμβολική παραγωγή, οδηγεί στην κρίση τω...


Η κρίση και τα ΜΜΕ

Νίκος Λέανδρος
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 370 εμφανίσεις

Η γενική κρίση που σαρώνει την Ελλάδα από τα τέλη της δεκαετίας 2000 αφήνει βαθιά τα σημάδια της σε ...


Πολιτισμός της εικόνας και εκπαίδευση

Γιώργος Πλειός
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 371 εμφανίσεις

Ο πολιτισμός της εικόνας, εκτός από την οικονομία, την πολιτική, την ιδεολογία κ.ά δεν αφήνει αλώβητ...


Τα "εθνικά θέματα" στη δίνη των ΜΜΕ

Γιώργος Πλειός
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 278 εμφανίσεις

Με γνώμονα τις νέες πραγματικότητες στην εξωτερική πολιτική, που ελκύουν όλο και περισσότερο το ενδι...


Βιβλία - Συμμετοχή - (9)

Χειραφέτηση και νεωτερικότητα

Nicholas Garnham
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 369 εμφανίσεις

Στο βιβλίο αυτό ο Νίκολας Γκάρναμ, σε αντίθεση με πολλούς μελετητές της επικοινωνίας, τοποθετεί τα Μ...


Η κρίση και τα ΜΜΕ

Νίκος Λέανδρος
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 370 εμφανίσεις

Η γενική κρίση που σαρώνει την Ελλάδα από τα τέλη της δεκαετίας 2000 αφήνει βαθιά τα σημάδια της σε ...


Η τηλεόραση, η πραγματικότητα και το κοινό

James Shanahan
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 268 εμφανίσεις

Το ερώτημα για την επιρροή των ΜΜΕ στα άτομα, τους θεσμούς και την κοινωνία υπήρξε ανέκαθεν ένα από ...


Σχολική αποτυχία και κοινωνικός αποκλεισμός


Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 292 εμφανίσεις


Από τη δημοκρατία των κομμάτων στη δημοκρατία των ΜΜΕ

Thomas Meyer
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 344 εμφανίσεις

- Πώς αλλάζει το πολιτικό σύστημα με την παρέμβαση των ΜΜΕ στην πολιτική ζωή;- Που οδηγεί ο αποικισμ...


Η τηλεόραση, η πραγματικότητα και το κοινό

James Shanahan
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 268 εμφανίσεις

Το ερώτημα για την επιρροή των ΜΜΕ στα άτομα, τους θεσμούς και την κοινωνία υπήρξε ανέκαθεν ένα από ...


Από τη δημοκρατία των κομμάτων στη δημοκρατία των ΜΜΕ

Thomas Meyer
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 344 εμφανίσεις

- Πώς αλλάζει το πολιτικό σύστημα με την παρέμβαση των ΜΜΕ στην πολιτική ζωή;- Που οδηγεί ο αποικισμ...


Πολιτική επιστήμη, Διακλαδική και συγχρονική διερεύνηση της πολιτικής πράξης


Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 359 εμφανίσεις

Η Πολιτική Επικοινωνία έρχεται, κατά λογική σειρά, μετά την Πολιτική Ψυχολογία, ενώ, σε κάποια έκτασ...


Τα μέσα επικοινωνίας στον 21ο αιώνα


Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 327 εμφανίσεις

Ζούμε σε έναν κόσμο που γίνεται όλο και πιο σύνθετος, πολύπλοκος και αντιφατικός. Παράλληλα, τα μέσα...