
Γεωργιος Χ. Ζωτος
Γεώργιος Χ. Ζώτος
Βιβλία - Συγγραφή - (5)





...Είναι δύσκολο να απαντηθεί πώς λειτουργεί με ακρίβεια η διαφήμιση, γιατί δεν είμαστε σε θέση να γ...
Βιβλία - Συμμετοχή - (6)


Εκκινώντας από μίαν απόπειρα σκιαγράφησης δύο στιγμιοτύπων εκλογικών αναμετρήσεων, των εκλογών της 3...

Το χιούμορ στην τηλεοπτική διαφήμιση
Λεωνίδας Δ. ΧατζηθωμάςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 285 εμφανίσεις
Η παρούσα μονογραφία αποτελεί τον καρπό μίας σειράς τριών ερευνών που πραγματοποιήθηκαν στο Τμήμα Οι...


Μεταμοντέρνο μάρκετινγκ: ανα-σκόπηση;
Ειρήνη Ι. ΤηλικίδουΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 259 εμφανίσεις
Η παρούσα μονογραφία επιχειρεί να συμβάλει στη συζήτηση σχετικά με τις επιδράσεις των μεταμοντέρνων ...

Τρία κείμενα για την πολιτική διαφήμιση
Μανώλης ΧαιρετάκηςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 270 εμφανίσεις
Ο τόμος αυτός απαρτίζεται από τρία δοκίμια, τα οποία εντάσσονται στο ευρύτερο πεδίο της πολιτικής επ...