• Αρχική
  • Συλλογές
  • Τα βιβλία μου
  • Κατηγορίες
  • Βιβλία
  • Συγγραφείς
  • Εκδότες
  • Σειρές
  • Ανακαλύψτε
  • Προτεινόμενα
  • Δημοφιλή
  • Βραβευμένα
  • Τελευταίες Κυκλοφορίες
  • Σελίδες
  • Σχετικά
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία

Sqreen | Runtime Application Protection Crafted with in CEID
© 20[0-9]{2} Copyleft
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΥΛΛΟΓΕΣ
  • ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
  • ΣΥΝΔΕΣΗ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
  • Συγγραφείς
  • Γεώργιος Χ. Ζώτος

Γεωργιος Χ. Ζωτος

author_photo

Βιβλία
11

Εμφανίσεις
32

Αγαπημένος Συγγραφέας
0

Γεώργιος Χ. Ζώτος


Ο Γιώργος Χ. Ζώτος είναι καθηγητής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.), στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών. Είναι πτυχιούχος του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών Μ.Β.Α. (με έμφαση στο μάρκετινγκ) του Πανεπιστημίου Minnesota των Η.Π.Α. (University of Minnesota, Minneapolis) και διδακτορικού διπλώματος της Σχολής Νομικών, Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών του Α.Π.Θ. Έχει διδάξει σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο μαθήματα που αναφέρονται στον κύκλο του Μάρκετινγκ (Αρχές Μάρκετινγκ, Διοίκηση Μάρκετινγκ, Διαφήμιση, Συμπεριφορά Καταναλωτή και Διεθνές Μάρκετινγκ) στα Πανεπιστήμια των Η.Π.Α. Rhode Island και Wharton Business School, University of Pennsylvania, στο Πανεπιστήμιο του Canterbury, στη Νέα Ζηλανδία και στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας ως επισκέπτης καθηγητής. Έχει προσκληθεί και πραγματοποίησε διαλέξεις σε Πανεπιστήμια της αλλοδαπής. Είναι κριτής σε διεθνή περιοδικά. Άρθρα του έχουν δημοσιευτεί σε διεθνή περιοδικά και έχει παρουσιάσει εργασίες σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια. Το έργο του έχει υπομνηματιστεί και αναφερθεί (Citation Index) σε αντίστοιχα ερευνητικά περιοδικά. Έχει συγγράψει έξι βιβλία και δύο μονογραφίες και είναι επιστημονικός υπεύθυνος σε ερευνητικά προγράμματα. Είναι μέλος της Ελληνικής, Ευρωπαϊκής και Αμερικανικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ καθώς και της Διεθνούς Εταιρείας Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης (Ι.S.Μ.D.). Είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Επικοινωνίας. Είναι υπεύθυνος των Μεταπτυχιακών Σπουδών στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Α.Π.Θ. Υπήρξε Πρόεδρος του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Α.Π.Θ. για δύο θητείες και Διευθυντής του Τομέα Οικονομικής των Επιχειρήσεων για μία δεκαετία.

Βιβλία - Συγγραφή - (5)

Διαφήμιση

Λεωνίδας Δ. Χατζηθωμάς
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 273 εμφανίσεις


Διαφήμιση

Γεώργιος Χ. Ζώτος
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 204 εμφανίσεις


Διαφήμιση

Γεώργιος Χ. Ζώτος
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 320 εμφανίσεις


Διαφήμιση

Γεώργιος Χ. Ζώτος
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 299 εμφανίσεις


Διαφήμιση

Γεώργιος Χ. Ζώτος
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 299 εμφανίσεις

...Είναι δύσκολο να απαντηθεί πώς λειτουργεί με ακρίβεια η διαφήμιση, γιατί δεν είμαστε σε θέση να γ...


Βιβλία - Συμμετοχή - (6)

Οι διαφημίσεις αλκοόλ στα περιοδικά


Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 300 εμφανίσεις


Η πολιτική διαφήμιση

Μανώλης Χαιρετάκης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 402 εμφανίσεις

Εκκινώντας από μίαν απόπειρα σκιαγράφησης δύο στιγμιοτύπων εκλογικών αναμετρήσεων, των εκλογών της 3...


Το χιούμορ στην τηλεοπτική διαφήμιση

Λεωνίδας Δ. Χατζηθωμάς
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 306 εμφανίσεις

Η παρούσα μονογραφία αποτελεί τον καρπό μίας σειράς τριών ερευνών που πραγματοποιήθηκαν στο Τμήμα Οι...


Μεταμοντέρνο μάρκετινγκ: ανα-σκόπηση;

Ειρήνη Ι. Τηλικίδου
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 275 εμφανίσεις

Η παρούσα μονογραφία επιχειρεί να συμβάλει στη συζήτηση σχετικά με τις επιδράσεις των μεταμοντέρνων ...


Οι διαφημίσεις αλκοόλ στα περιοδικά


Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 300 εμφανίσεις


Τρία κείμενα για την πολιτική διαφήμιση

Μανώλης Χαιρετάκης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 291 εμφανίσεις

Ο τόμος αυτός απαρτίζεται από τρία δοκίμια, τα οποία εντάσσονται στο ευρύτερο πεδίο της πολιτικής επ...