Μανωλης Χαιρετακης
Μανώλης Χαιρετάκης
Βιβλία - Συγγραφή - (15)
Το ραδιόφωνο στην Ελλάδα
Ειρήνη Δ. ΑνδριοπούλουΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 1 συλλογές - 433 εμφανίσεις
Το ραδιόφωνο αποτελεί ένα φαινόμενο το οποίο εξελίχθηκε κυρίως κατά τη διάρκεια του 20ου αιώνα. Για ...
Εκκινώντας από μίαν απόπειρα σκιαγράφησης δύο στιγμιοτύπων εκλογικών αναμετρήσεων, των εκλογών της 3...
Η ραδιοφωνία στην Ελλάδα, 1930-1950
Μανώλης ΧαιρετάκηςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 318 εμφανίσεις
Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται η πορεία της ραδιοφωνίας στην Ελλάδα κατά το χρονικό διάστημα 1930-1950. ...
Η είσοδος της τηλεόρασης στην Ελλάδα έφερε μαζί της και την έννοια της τηλεθέασης, δηλαδή της ποσοτι...
Οι τάσεις των Μ.Μ.Ε. στην Ελλάδα
Μανώλης ΧαιρετάκηςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 206 εμφανίσεις
Το Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων, Ι.Ο.Μ., ο ελληνικός οργανισμός έρευνας για τα Μέσα Μαζικής Ενη...
Τα κείμενα αυτού του τόμου σκιαγραφούν αρκετές επίκαιρες όψεις του ευρύτερου χώρου των Μ.Μ.Ε.- και κ...
Η γενική κρίση που σαρώνει την Ελλάδα από τα τέλη της δεκαετίας 2000 αφήνει βαθιά τα σημάδια της σε ...
Περιγράφοντας το νέο ακροατήριο στο ψηφιακό πεδίο
Μανώλης ΧαιρετάκηςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 237 εμφανίσεις
Ιδιωτικά και δημόσια ραδιοτηλεοπτικά μέσα. Κοινή γνώμη και καθολική κοινωνική συμμετοχή
Μανώλης ΧαιρετάκηςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 219 εμφανίσεις
Το δύσκολο 1965 και οι εφημερίδες της εποχής
Μανώλης ΧαιρετάκηςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 180 εμφανίσεις
Τα πολιτικά γεγονότα στην Ελλάδα κατά το 1965 είναι το αντικείμενο του παρόντος βιβλίου, στο οποίο ε...
Τρία κείμενα για την πολιτική διαφήμιση
Μανώλης ΧαιρετάκηςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 214 εμφανίσεις
Ο τόμος αυτός απαρτίζεται από τρία δοκίμια, τα οποία εντάσσονται στο ευρύτερο πεδίο της πολιτικής επ...
ΜΜΕ, διαφήμιση και κατανάλωση
Μανώλης ΧαιρετάκηςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 239 εμφανίσεις
Το βιβλίο καταγράφει αναλυτικά ανά ΜΜΕ (εφημερίδες, περιοδικά, έντυπα γενικά, ραδιόφωνο, τηλεόραση, ...
Μ.Μ.Ε.: Μύθοι, διαφήμιση, αριθμοί και περιεχόμενο
Μανώλης ΧαιρετάκηςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 208 εμφανίσεις
Το τομίδιο αυτό περιλαμβάνει κείμενα σε τέσσερις ευρείες θεματικές ενότητες, σχετικά με τα ΜΜΕ και τ...
Σημειώσεις για την πολιτική και την πωλητική
Μανώλης ΧαιρετάκηςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 116 εμφανίσεις
Βιβλία - Συμμετοχή - (4)
Πολιτική επιστήμη, Διακλαδική και συγχρονική διερεύνηση της πολιτικής πράξης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 276 εμφανίσεις
Η Πολιτική Επικοινωνία έρχεται, κατά λογική σειρά, μετά την Πολιτική Ψυχολογία, ενώ, σε κάποια έκτασ...