• Αρχική
  • Συλλογές
  • Τα βιβλία μου
  • Κατηγορίες
  • Βιβλία
  • Συγγραφείς
  • Εκδότες
  • Σειρές
  • Ανακαλύψτε
  • Προτεινόμενα
  • Δημοφιλή
  • Βραβευμένα
  • Τελευταίες Κυκλοφορίες
  • Σελίδες
  • Σχετικά
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία

Sqreen | Runtime Application Protection Crafted with in CEID
© 20[0-9]{2} Copyleft
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΥΛΛΟΓΕΣ
  • ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
  • ΣΥΝΔΕΣΗ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
  • Συγγραφείς
  • Μανώλης Χαιρετάκης

Μανωλης Χαιρετακης

author_photo

Βιβλία
19

Εμφανίσεις
51

Αγαπημένος Συγγραφέας
0

Μανώλης Χαιρετάκης


Ο Μανώλης Χαιρετάκης είναι αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Επικοινωνίας και Μ.Μ.Ε. στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, όπου διδάσκει θεωρία και εφαρμογές των Μ.Μ.Ε. και της διαφήμισης. Σπούδασε Μαθηματικά στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Εργάσθηκε για δύο περίπου δεκαετίες σε ελληνικές και ξένες διαφημιστικές εταιρείες, σαν υπεύθυνος του τομέα του προγραμματισμού των ΜΜΕ και της έρευνας για τα ΜΜΕ. Έχει δημοσιεύσει πάνω από δέκα βιβλία και περισσότερο από 300 άρθρα και μελέτες για τα Μ.Μ.Ε. και είναι μέλος διεθνών ινστιτούτων για τα Μ.Μ.Ε.

Βιβλία - Συγγραφή - (15)

Το ραδιόφωνο στην Ελλάδα

Ειρήνη Δ. Ανδριοπούλου
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 2 συλλογές - 669 εμφανίσεις

Το ραδιόφωνο αποτελεί ένα φαινόμενο το οποίο εξελίχθηκε κυρίως κατά τη διάρκεια του 20ου αιώνα. Για ...


Η πολιτική διαφήμιση

Μανώλης Χαιρετάκης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 496 εμφανίσεις

Εκκινώντας από μίαν απόπειρα σκιαγράφησης δύο στιγμιοτύπων εκλογικών αναμετρήσεων, των εκλογών της 3...


Η ραδιοφωνία στην Ελλάδα, 1930-1950

Μανώλης Χαιρετάκης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 549 εμφανίσεις

Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται η πορεία της ραδιοφωνίας στην Ελλάδα κατά το χρονικό διάστημα 1930-1950. ...


Οι τάσεις των Μ.Μ.Ε. στην Ελλάδα

Μανώλης Χαιρετάκης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 375 εμφανίσεις

Το Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων, Ι.Ο.Μ., ο ελληνικός οργανισμός έρευνας για τα Μέσα Μαζικής Ενη...


Τηλεθέαση

Μανώλης Χαιρετάκης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 454 εμφανίσεις

Η είσοδος της τηλεόρασης στην Ελλάδα έφερε μαζί της και την έννοια της τηλεθέασης, δηλαδή της ποσοτι...


ΜΜΕ, διαφήμιση και κατανάλωση

Μανώλης Χαιρετάκης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 433 εμφανίσεις

Το βιβλίο καταγράφει αναλυτικά ανά ΜΜΕ (εφημερίδες, περιοδικά, έντυπα γενικά, ραδιόφωνο, τηλεόραση, ...


Η κρίση και τα ΜΜΕ

Νίκος Λέανδρος
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 454 εμφανίσεις

Η γενική κρίση που σαρώνει την Ελλάδα από τα τέλη της δεκαετίας 2000 αφήνει βαθιά τα σημάδια της σε ...


Ιδιωτικά και δημόσια ραδιοτηλεοπτικά μέσα. Κοινή γνώμη και καθολική κοινωνική συμμετοχή

Μανώλης Χαιρετάκης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 378 εμφανίσεις


Τρία κείμενα για την πολιτική διαφήμιση

Μανώλης Χαιρετάκης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 359 εμφανίσεις

Ο τόμος αυτός απαρτίζεται από τρία δοκίμια, τα οποία εντάσσονται στο ευρύτερο πεδίο της πολιτικής επ...


Περιγράφοντας το νέο ακροατήριο στο ψηφιακό πεδίο

Μανώλης Χαιρετάκης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 378 εμφανίσεις


Το δύσκολο 1965 και οι εφημερίδες της εποχής

Μανώλης Χαιρετάκης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 329 εμφανίσεις

Τα πολιτικά γεγονότα στην Ελλάδα κατά το 1965 είναι το αντικείμενο του παρόντος βιβλίου, στο οποίο ε...


ΜΜΕ: Κείμενα στο WWW

Μανώλης Χαιρετάκης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 337 εμφανίσεις

Τα κείμενα αυτού του τόμου σκιαγραφούν αρκετές επίκαιρες όψεις του ευρύτερου χώρου των Μ.Μ.Ε.- και κ...


Τηλεόραση και διαφήμιση

Μανώλης Χαιρετάκης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 406 εμφανίσεις


Μ.Μ.Ε.: Μύθοι, διαφήμιση, αριθμοί και περιεχόμενο

Μανώλης Χαιρετάκης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 388 εμφανίσεις

Το τομίδιο αυτό περιλαμβάνει κείμενα σε τέσσερις ευρείες θεματικές ενότητες, σχετικά με τα ΜΜΕ και τ...


Σημειώσεις για την πολιτική και την πωλητική

Μανώλης Χαιρετάκης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 233 εμφανίσεις


Βιβλία - Συμμετοχή - (4)

Γενναίος νέος κόσμος

Aldous Leonard Huxley
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 347 εμφανίσεις


Κοκταίηλ πάρτυ

Thomas Stearns Eliot
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 312 εμφανίσεις


Λόγος και αντίλογος


Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 373 εμφανίσεις


Πολιτική επιστήμη, Διακλαδική και συγχρονική διερεύνηση της πολιτικής πράξης


Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 422 εμφανίσεις

Η Πολιτική Επικοινωνία έρχεται, κατά λογική σειρά, μετά την Πολιτική Ψυχολογία, ενώ, σε κάποια έκτασ...