• Αρχική
  • Συλλογές
  • Τα βιβλία μου
  • Κατηγορίες
  • Βιβλία
  • Συγγραφείς
  • Εκδότες
  • Σειρές
  • Ανακαλύψτε
  • Προτεινόμενα
  • Δημοφιλή
  • Βραβευμένα
  • Τελευταίες Κυκλοφορίες
  • Σελίδες
  • Σχετικά
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία

Sqreen | Runtime Application Protection Crafted with in CEID
© 20[0-9]{2} Copyleft
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΥΛΛΟΓΕΣ
  • ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
  • ΣΥΝΔΕΣΗ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
  • Συγγραφείς
  • Ειρήνη Ι. Τηλικίδου

Ειρηνη Ι. Τηλικιδου

author_photo

Βιβλία
5

Εμφανίσεις
21

Αγαπημένος Συγγραφέας
0

Ειρήνη Ι. Τηλικίδου


Η Ειρήνη Τηλικίδου είναι αναπληρώτρια καθηγήτρια στο τμήμα Μάρκετινγκ της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας του Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης.Είναι πτυχιούχος του ιδίου τμήματος όπως και του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονία, είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου του Οικονομικού τμήματος της Σχολής Νομικών και Οικονομικών Επιστημών του Α.Π.Θ. και κάτοχος διδακτορικού διπλώματος από το Πανεπιστήμιο του Sunderland της Μεγάλης Βρετανίας.Τα κύρια ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν στο Οικολογικό Μάρκετινγκ αλλά τα τελευταία χρόνια ασχολείται επίσης με τις νέες και εναλλακτικές τάσεις στο μάρκετινγκ.

Βιβλία - Συγγραφή - (5)

Η έρευνα του μάρκετινγκ

Ειρήνη Ι. Τηλικίδου
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 290 εμφανίσεις

Είναι χρήσιμες οι δημοσκοπήσεις και οι κάθε είδους έρευνες; Πότε είναι αξιόπιστες οι μετρήσεις και ο...


Μεταμοντέρνο μάρκετινγκ: ανα-σκόπηση;

Ειρήνη Ι. Τηλικίδου
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 279 εμφανίσεις

Η παρούσα μονογραφία επιχειρεί να συμβάλει στη συζήτηση σχετικά με τις επιδράσεις των μεταμοντέρνων ...


Η έρευνα του μάρκετινγκ

Ειρήνη Ι. Τηλικίδου
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 281 εμφανίσεις

Περιεχόμενα:- Η έρευνα του Μάρκετινγκ ως Βασική Λειτουργία του Μάρκετινγκ- Επιχείρηση και Πληροφορία...


Οικολογικό μάρκετινγκ

Ειρήνη Ι. Τηλικίδου
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 275 εμφανίσεις


Έρευνα μάρκετινγκ

Ειρήνη Ι. Τηλικίδου
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 307 εμφανίσεις

Το εγχειρίδιο αυτό, χρήσιμο για κάθε σπουδαστή ή επαγγελματία του Μάρκετινγκ αλλά και για το ευρύ κο...