• Αρχική
  • Συλλογές
  • Τα βιβλία μου
  • Κατηγορίες
  • Βιβλία
  • Συγγραφείς
  • Εκδότες
  • Σειρές
  • Ανακαλύψτε
  • Προτεινόμενα
  • Δημοφιλή
  • Βραβευμένα
  • Τελευταίες Κυκλοφορίες
  • Σελίδες
  • Σχετικά
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία

Sqreen | Runtime Application Protection Crafted with in CEID
© 20[0-9]{2} Copyleft
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΥΛΛΟΓΕΣ
  • ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
  • ΣΥΝΔΕΣΗ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
  • Συγγραφείς
  • Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης

Γεωργιος Γ. Πανηγυρακης

author_photo

Βιβλία
16

Εμφανίσεις
18

Αγαπημένος Συγγραφέας
0

Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης


O Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης είναι καθηγητής στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης των Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Διευθυντής του Διατμηματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος ΜΒΑ του Ο.Π.Α. Σπούδασε στην ΑΣΟΕΕ, και έχει M.Sc. στο Μάρκετινγκ και Ph.D. στη Διαφήμιση από το University College of Wales, Μ. Βρετανία. Έχει διδάξει σαν τακτικός καθηγητής στην Ανωτάτη Σχολή Οικονομικών και Εμπορικών Επιστημών στο Παρίσι (Groupe ESSEC) και στο Πανεπιστήμιο Stirling, Μ. Βρετανία. Είναι επισκέπτης καθηγητής της Ανωτάτης Σχολής Εμπορικών Επιστημών της Nantes (Γαλλία), στο Ινστιτούτο Μεσογειακών Σπουδών της Σαραγόσας (Ισπανία) από το 1988, του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Ανάπτυξης Διοικητικών Σπουδών (EFMD-Βρυξέλλες) και του Chartered Institute of Marketing από το 1991. Έχει γράψει αρκετά βιβλία ενώ άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε περιοδικά και έχει παρουσιάσει ένα μεγάλο αριθμό εργασιών του στη Βρετανική, Γαλλική, Ευρωπαϊκή, Αμερικανική και Παγκόσμια Ακαδημία Μάρκετινγκ στις οποίες είναι μέλος. Τα επαγγελματικά του ενδιαφέροντα καλύπτουν τους τομείς του μάρκετινγκ, της διαφήμισης, της επικοινωνίας, των δημοσίων σχέσεων, των πωλήσεων, του διεθνούς μάρκετινγκ καθώς και του μάρκετινγκ υπηρεσιών. Είναι σύμβουλος, εκπαιδευτής και συνεργάτης στην εκπόνηση μελετών σε Διεθνείς Οργανισμούς, σε Εθνικούς Οργανισμούς και σε επιχειρήσεις. Επίσης έχει συμμετάσχει σε διάφορα προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και είναι πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στα πεδία του Μάρκετινγκ, της Ολοκληρωμένης Επικοινωνίας Μάρκετινγκ, της Διοίκησης Επώνυμου Προϊόντος, του Διεθνούς Εξαγωγικού Μάρκετινγκ, του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών.

Βιβλία - Συγγραφή - (12)

Μελέτες περιπτώσεων μάρκετινγκ

Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 279 εμφανίσεις

[...] Στόχος του παρόντος πονήματος (του 1ου τόμου από μια μεγάλη σειρά) είναι να δώσει σε φοιτητές ...


Κερδίστε τηλεφωνώντας

Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 373 εμφανίσεις

Χρησιμοποιείτε το τηλέφωνο στην εργασία σας και θέλετε να κερδίσετε τα μέγιστα από τις τηλεφωνικές σ...


Όψεις του σύγχρονου πολιτισμού

Αθανάσιος Ν. Σαμαράς
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 382 εμφανίσεις

Η Ιαπωνία κατέχει μοναδική θέση ανάμεσα στους διάφορους πολιτισμούς: έχοντας στο παρελθόν της κινέζι...


Η τέχνη της πώλησης

Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 317 εμφανίσεις

Το παιχνίδι των πωλήσεων δεν διαφέρει διόλου από το παιχνίδι της ζωής!Είναι το ίδιο δύσκολο, κοπιαστ...


Καθημερινό μάρκετινγκ

Οδυσσέας Κόλλιας
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 261 εμφανίσεις

Οι 52 ιστορίες του βιβλίου, που κινούνται ανάμεσα στο πραγματικό και το φανταστικό, εμπνέουν και κατ...


Παγκοσμιοποίηση

Αντώνης Αντωνίου
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 263 εμφανίσεις

Η έννοια της παγκοσμοιοποίησης εισήλθε στη ζωή μας τα τελευταία χρόνια όλως αιφνιδίως, παρ' ότι όπως...


Στρατηγική διοίκηση επώνυμου προϊόντος

Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 167 εμφανίσεις


Διεθνές μάρκετινγκ

Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 241 εμφανίσεις

Στη δεύτερη δεκαετία του 21ου αιώνα, οι μεταβολές που έχουν συντελέσει στη διεθνή επιχειρησιακή πραγ...


Σύγχρονη διοικητική δημοσίων σχέσεων

Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 224 εμφανίσεις

[...] Το βιβλίο αυτό επικεντρώνεται στον τρόπο με τον οποίο οι δημόσιες σχέσεις καθορίζουν και επιτυ...


Στρατηγική διοίκηση επώνυμου προϊόντος

Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 172 εμφανίσεις


Διεθνές εξαγωγικό marketing

Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 158 εμφανίσεις


Ιαπωνική διοικητική και μάρκετινγκ

Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 242 εμφανίσεις


Βιβλία - Συμμετοχή - (4)

Διαφήμιση και προώθηση

George E. Belch
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 263 εμφανίσεις

[...] Το κείμενο αυτό θα εισαγάγει τους σπουδαστές στον γρήγορα μεταβαλλόμενο χώρο της διαφήμισης κα...


Διεθνές μάρκετινγκ

Philip R. Cateora
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 293 εμφανίσεις


Διεθνές μάρκετινγκ

Philip R. Cateora
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 241 εμφανίσεις


Παραγωγικότητα, απασχόληση και τεχνολογική εκπαίδευση

Συλλογικό έργο
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 390 εμφανίσεις

Το βιβλίο που κρατά ο αναγνώστης στα χέρια του αποτελεί απόρροια του έργου που έφερε σε πέρας τόσον ...