Βασιλης Τσαφος
Βασίλης Τσάφος
Βιβλία - Συγγραφή - (5)
Τα κείμενα αποδίδουν εισηγήσεις που έγιναν σε διεθνές συνέδριο που διοργανώθηκε από το Σύνδεσμο Ελλή...
Η διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Αναστάσιος Α. ΣτέφοςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 310 εμφανίσεις
Η διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γραμματείας και γλώσσας
Βασίλης ΤσάφοςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 215 εμφανίσεις
Στο βιβλίο αυτό ο αναγνώστης θα βρει προβληματισμούς για τη θέση του μαθήματος της αρχαίας ελληνικής...
Το βιβλίο αυτό αφορά την εκπαιδευτική έρευνα δράσης. Ο αναγνώστης θα βρει πληροφορίες γι' αυτή την ε...
Αναλυτικό πρόγραμμα: Θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικοί προσανατολισμοί
Βασίλης ΤσάφοςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 188 εμφανίσεις
Το ερώτημα "τι πρέπει να διδάξουμε στο σχολείο και με ποια εφόδια να εξοπλίσουμε τη νέα γενιά" αποτε...
Βιβλία - Συμμετοχή - (6)
Η διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Αναστάσιος Α. ΣτέφοςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 310 εμφανίσεις
Το βιβλίο αποτελεί μια εισαγωγή στο διεπιστημονικό αυτό πεδίο, μέσα από κείμενα που έχουν συγγραφεί ...
Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρατηρούν, παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται
Συλλογικό έργοΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 195 εμφανίσεις
Το συλλογικό αυτό έργο αποτελεί προϊόν συνεργασίας των μελών του Δικτύου Πρακτικών Ασκήσεων των Τμημ...
Αριστοτέλης, κορυφαίος διδάσκαλος και στοχαστής
Αντώνης ΝικολόπουλοςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 273 εμφανίσεις
[...] Το θέμα του Συνεδρίου είναι "Αριστοτέλης, κορυφαίος δάσκαλος και στοχαστής", κατανεμημένο σε π...
Προγράμματα σπουδών των φιλολογικών μαθημάτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και νέα διδακτικά βιβλία
Συλλογικό έργοΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 274 εμφανίσεις
[...] Θεωρούμε ότι σε μια εποχή πολλαπλών προκλήσεων και αναζητήσεων, προβάλλει επιτακτικότερα η ανά...
Διδακτικές προσεγγίσεις στα φιλολογικά μαθήματα
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 367 εμφανίσεις
Σε αυτό το βιβλίο διατυπώνεται μία σύνθεση από θεμελιώδεις θεωρητικές παραδοχές που καθοδηγούν τα δι...