• Αρχική
  • Συλλογές
  • Τα βιβλία μου
  • Κατηγορίες
  • Βιβλία
  • Συγγραφείς
  • Εκδότες
  • Σειρές
  • Ανακαλύψτε
  • Προτεινόμενα
  • Δημοφιλή
  • Βραβευμένα
  • Τελευταίες Κυκλοφορίες
  • Σελίδες
  • Σχετικά
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία

Sqreen | Runtime Application Protection Crafted with in CEID
© 20[0-9]{2} Copyleft
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΥΛΛΟΓΕΣ
  • ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
  • ΣΥΝΔΕΣΗ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
  • Συγγραφείς
  • Σοφία Μαμιδάκη

Σοφια Μαμιδακη

author_photo

Βιβλία
1

Εμφανίσεις
12

Αγαπημένος Συγγραφέας
0

Σοφία Μαμιδάκη


Η Σοφία Μαμιδάκη είναι απόφοιτος του Τμήματος Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στη διδασκαλία της Ιταλικής ως ξένης γλώσσας του Πανεπιστημίου Tor Vergata της Ρώμης. Έχει δημοσιεύσεις και εισηγήσεις επιστημονικών άρθρων και εργασιών σε εξειδικευμένα περιοδικά, συλλογικούς τόμους και διεθνή συνέδρια, με επίκεντρο τα σύγχρονα δεδομένα της διδασκαλίας της ιταλικής ως ξένης γλώσσας στην Ελλάδα. Ειδικότερα: την διδασκαλία-εκμάθηση της ιταλικής αντιπαραβολικά με άλλες γλώσσες που αποτελούν γλωσσικό υπόβαθρο του μαθητή, την γλωσσική ασάφεια ως γόνιμο πεδίο για την βαθύτερη κατάκτηση μιας γλώσσας, την πολιτισμική διάσταση της γλώσσας ως διδακτικό εργαλείο στα πλαίσια μιας πολυπολιτισμικής εκπαιδευτικής προσέγγισης, την αξία των γλωσσικών διαλέκτων στην εκπαίδευση για τη διάσωση του ιδιαίτερου πλούτου και της ταυτότητας κάθε πολιτισμού. Ερευνητικά έχει προσεγγίσει το πεδίο της διδασκαλίας της ιταλικής σε άτομα με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (DSA). Στο πεδίο των μελετών της ανήκουν, επίσης, τα γλωσσικά δάνεια στην κρητική διάλεκτο από τη βενετσιάνικη και την ιταλική και η λεξιλογική καταγραφή τους. Στο φιλολογικό της έργο περιλαμβάνονται μεταφράσεις και επιμέλειες διδακτικών εγχειριδίων, συλλογικών έργων, μονογραφιών και διδακτορικών διατριβών.

Βιβλία - Συγγραφή - (1)

L'italiano non è solo...una lingua straniera

Σοφία Μαμιδάκη
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 222 εμφανίσεις

Το παρόν βιβλίο αποτελεί μια νέα, καινοτόμο πρόταση στη διαδικασία της διδασκαλίας-εκμάθησης της ιτα...