• Αρχική
  • Συλλογές
  • Τα βιβλία μου
  • Κατηγορίες
  • Βιβλία
  • Συγγραφείς
  • Εκδότες
  • Σειρές
  • Ανακαλύψτε
  • Προτεινόμενα
  • Δημοφιλή
  • Βραβευμένα
  • Τελευταίες Κυκλοφορίες
  • Σελίδες
  • Σχετικά
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία

Sqreen | Runtime Application Protection Crafted with in CEID
© 20[0-9]{2} Copyleft
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΥΛΛΟΓΕΣ
  • ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
  • ΣΥΝΔΕΣΗ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
  • Συγγραφείς
  • Sergio Zyman

Sergio Zyman

author_photo

Βιβλία
1

Εμφανίσεις
8

Αγαπημένος Συγγραφέας
0

Sergio Zyman


Πρώην αντιπρόεδρος και προϊστάμενος του τμήματος Marketing της Coca-Cola Company, ο Sergio Zyman θεωρείται ο άνθρωπος που αναδιάρθρωσε την παγκόσμια οργάνωση του marketing και έκανε την εταιρία πρότυπο οργάνωσης marketing παγκοσμίως. Με τη δυναμική του καθοδήγηση το "Πάντα Coca-Cola" ξεχώρισε το προϊόν της Coca-Cola και έδωσε νέα ώθηση στα περισσότερα από 100 προϊόντα που είχε στην ιδιοκτησία της η εταιρία ανά τον κόσμο.Η μεγαλύτερη συνεισφορά του Sergio Zyman περιλαμβάνει και την εισαγωγή της Diet Coke στην αγορά, όπως και την πρωτοβουλία της New Coke.Την πρώτη φορά που άφησε την εταιρία το 1986, ο Sergio Zyman δημιούργησε τη δική του εταιρία συμβούλων επιχειρήσεων.Στην πιο πρόσφατη αποχώρησή του, το Μάιο του 1997, δημιούργησε μια νέα ομάδα συμβουλευτικού marketing που λέγεται Ζ.

Βιβλία - Συγγραφή - (1)

Το τέλος του marketing

Sergio Zyman
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 261 εμφανίσεις

Αντίθετα με την πεποίθηση που επικρατεί στην αγορά, το marketing είναι επιστήμη, κι όχι τέχνη. Ο Ser...