• Αρχική
  • Συλλογές
  • Τα βιβλία μου
  • Κατηγορίες
  • Βιβλία
  • Συγγραφείς
  • Εκδότες
  • Σειρές
  • Ανακαλύψτε
  • Προτεινόμενα
  • Δημοφιλή
  • Βραβευμένα
  • Τελευταίες Κυκλοφορίες
  • Σελίδες
  • Σχετικά
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία

Sqreen | Runtime Application Protection Crafted with in CEID
© 20[0-9]{2} Copyleft
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΥΛΛΟΓΕΣ
  • ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
  • ΣΥΝΔΕΣΗ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
  • Συγγραφείς
  • Philip Kotler

Philip Kotler

author_photo

Βιβλία
19

Εμφανίσεις
36

Αγαπημένος Συγγραφέας
0

Philip Kotler


Ο Philip Kotler έχει τον τίτλο του S.C. Johnson & Son Distinguished Professor του Διεθνούς Μάρκετινγκ στο Kellog School of Management του Northwestem University. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Σικάγο και το διδακτορικό του στο M.I.T., και στις δύο περιπτώσεις στα Οικονομικά. Ο Δρ. Kotler είναι ο συγγραφέας του βιβλίου "Marketing Management" (Prentice-Hall), που διανύει τη δεκάτη τρίτη έκδοσή του, το πιο ευρέως χρησιμοποιούμενο βιβλίο Μάρκετινγκ σε σχολές Διοίκησης Επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο. Έχει συγγράψει δεκάδες άλλων επιτυχημένων βιβλίων και έχει γράψει περισσότερα από 100 άρθρα σε μεγάλες εφημερίδες. Είναι ο μόνος που έλαβε τρεις φορές το βραβείο, που πολλοί εποφθαλμιούν, το Alpha Kappa Psi για το καλύτερο ετήσιο άρθρο στο Journal of Marketing.Ο καθηγητής Kotler είναι ο πρώτος βραβευμένος με δύο μεγάλα βραβεία: το Distinguished Marketing Educator of the Υear Αward που απενεμήθη από την American Marketing Association (Αμερικανική Ένωση Μάρκετινγκ) και το Philip Kotler Award for Excellence {η Health Care Μάρκετινγκ που απενεμήθη από την Academy for Health Care Services Μάρκετινγκ. Οι πολυάριθμες άλλες μεγάλες βραβεύσεις του περιλαμβάνουν το βραβείο Marketing Educator for the Year Award του οργανισμού Sa1es and Marketing Executives International, το Μάρκετινγκ Excellence Αward του European Association of Marketing Consultants and Trainers, το Charles Coolidge Parlin Μάρκετινγκ Research Award και το Paul D. Converse Award, που απενεμήθη από την American Marketing Association για να τιμήσουν την εξαιρετική συνεισφορά του στην επιστήμη του Μάρκετινγκ. Σε μια πρόσφατη δημοσκόπηση της εφημερίδας Financial Times μεταξύ 1.000 ανώτατων στελεχών επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο, ο καθηγητής Kotler κατατάχθηκε ως ο τέταρτος "σημαντικότερος συγγραφέας/γκουρού στη Διοίκηση Επιχειρήσεων" του εικοστού πρώτου αιώνα. Ο Δρ. Kotler θήτευσε ως πρόεδρος του College on Marketing του Institute of Management Science, διευθυντής της American Marketing Association, και Επίτροπος του Marketing Science Institute. Ήταν σύμβουλος σε πολλές μεγάλες Αμερικανικές και διεθνείς εταιρείες στους τομείς της στρατηγικής και σχεδιασμού Μάρκετινγκ, της οργάνωσης Μάρκετινγκ, και του διεθνούς Μάρκετινγκ. Έχει ταξιδέψει πολύ σε Ευρώπη, Ασία, κα Νότιο Αμερική, παρέχοντας συμβουλές σε εταιρείες και κυβερνήσεις γύρω από πρακτικές και ευκαιρίες του παγκοσμίου Μάρκετινγκ.

Βιβλία - Συγγραφή - (19)

Μάρκετινγκ μάνατζμεντ

Kevin Lane Keller
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 324 εμφανίσεις

Το Μάρκετινγκ παρουσιάζει ενδιαφέρον για όλους, ανεξάρτητα από το αν προωθούν αγαθά, υπηρεσίες, ακίν...


Μάρκετινγκ, μάνατζμεντ

Philip Kotler
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 305 εμφανίσεις


Εισαγωγή στο Marketing

Gary Armstrong
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 316 εμφανίσεις

Πρόκειται για µια εισαγωγή στην επιστήµη του Marketing, γραµµένη από τους P. Kotler και G. Armstrong...


Εισαγωγή στο μάρκετινγκ μάνατζμεντ

Philip Kotler
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 305 εμφανίσεις

Το βιβλίο "Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ" θα σας καθοδηγήσει και θα σας δείξει πως το Internet ...


Ο Κότλερ για το marketing

Philip Kotler
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 295 εμφανίσεις

Το όνομα του Philip Kotler έχει γίνει συνώνυμο με το μάρκετινγκ. Τα βιβλία του έχουν πουλήσει πάνω α...


Αρχές μάρκετινγκ

Philip Kotler
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 326 εμφανίσεις

Το βιβλίο "Αρχές μάρκετινγκ" προσφέρει πλήρη κάλυψη των νέων τεχνολογιών που φέρνουν επανάσταση στις...


Β2Β Management εμπορικής ταυτότητας

Philip Kotler
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 301 εμφανίσεις

Σε μια εποχή που τα προϊόντα μοιάζουν ολοένα και περισσότερο, οι εταιρείες στρέφονται στο branding α...


Μάρκετινγκ μάνατζμεντ

Philip Kotler
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 339 εμφανίσεις

Το Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ (Διοίκηση Μάρκετινγκ) είναι το κορυφαίο βιβλίο για το μάρκετινγκ, επειδή το...


Τα 10 θανάσιμα αμαρτήματα του μάρκετινγκ

Philip Kotler
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 245 εμφανίσεις

Το μάρκετινγκ έχει πάψει να είναι αποτελεσματικό στις μέρες μας. Τα νέα προϊόντα αποτυγχάνουν σε κατ...


Αρχές του μάρκετινγκ

Philip Kotler
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 279 εμφανίσεις

Η νέα αυτή έκδοση του κλασικού βιβλίου του εκδοτικού οίκου της Prentice Hall έχει ήδη αναδειχθεί στο...


Marketing 3.0

Philip Kotler
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 260 εμφανίσεις

O «πατέρας» του μάρκετινγκ Philip Kotler και οι συνεργάτες του Hermawan Kartajaya και Iwan Setiawanπ...


Ανοικτό ΜΒΑ

Φαίδων Γ. Λ. Κυδωνιάτης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 331 εμφανίσεις

Το πώς και το εάν πετυχαίνουμε τους στόχους μας, προσωπικούς ή εταιρικούς, έχει να κάνει με τις τακτ...


Εταιρική κοινωνική ευθύνη

Philip Kotler
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 248 εμφανίσεις

Αυτό το διαφωτιστικό και πρακτικό βιβλίο παρουσιάζει είκοσι πέντε βέλτιστες πρακτικές που συγκεντρώθ...


Μάρκετινγκ, μάνατζμεντ

Philip Kotler
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 289 εμφανίσεις


Η δυναμική του μάρκετινγκ

Philip Kotler
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 254 εμφανίσεις

Στο "Η Δυναμική του Μάρκετινγκ", ο Philip Kotler, ο πιο αξιόπιστος στοχαστής του μάρκετινγκ, επιλέγε...


Εναλλακτικό μάρκετινγκ

Philip Kotler
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 286 εμφανίσεις

Σήμερα οι άνθρωποι της αγοράς αντιμετωπίζουν μια δύσκολη πρόκληση: πώς να πρωτοτυπήσουν σε μια υπέρ-...


Μάρκετινγκ, μάνατζμεντ

Philip Kotler
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 193 εμφανίσεις


Χάος

Philip Kotler
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 257 εμφανίσεις

Το βιβλίο αυτό είναι γεμάτο με διαφωτιστικά παραδείγματα εταιρειών που διαθέτουν αντοχή και οι οποίε...


Μάρκετινγκ, μάνατζμεντ

Philip Kotler
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 186 εμφανίσεις