Γεωργιος Ι. Σιωμκος
Γεώργιος Ι. Σιώμκος
Βιβλία - Συγγραφή - (16)
Εφαρμογή μεθόδων ανάλυσης στην έρευνα αγοράς
Γεώργιος Ι. ΣιώμκοςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 453 εμφανίσεις
Ένα εύχρηστο εργαλείο για άμεση και αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων έρευνας αγοράς. Παρουσιάζει τ...
Γιατί όταν υπάρχει κάτι που το έχουν πολλοί γύρω μας, το θέλουμε κι εμείς;Γιατί όταν κάποιος επώνυμο...
Μελέτες περιπτώσεων μάρκετινγκ
Γεώργιος Γ. ΠανηγυράκηςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 327 εμφανίσεις
[...] Στόχος του παρόντος πονήματος (του 1ου τόμου από μια μεγάλη σειρά) είναι να δώσει σε φοιτητές ...
Στρατηγικό μάρκετινγκ προϊόντων υψηλής τεχνολογίας
Γεώργιος Ι. ΣιώμκοςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 304 εμφανίσεις
- Από τον κλασικό ρόλο του Μarketer στους νέους του ρόλους ως ολοκληρωτής σχέσεων και ως ειδικός στη...
Η στρατηγική και το μάρκετινγκ έχουν μια σχέση ισχυρή και ουσιαστική - η στρατηγική είναι μία από τι...
Στρατηγικό ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
Γεώργιος Ι. ΣιώμκοςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 312 εμφανίσεις
Η έρευνα αγοράς έχει ταυτιστεί στο μυαλό μας με ενοχλητικές ερωτήσεις, παρακολούθηση της καθημερινής...
Συμπεριφορά καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ
Γεώργιος Ι. ΣιώμκοςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 347 εμφανίσεις
Στρατηγικό μάρκετινγκ προϊόντων υψηλής τεχνολογίας
Γεώργιος Ι. ΣιώμκοςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 320 εμφανίσεις
Ανταγωνιστική στρατηγική μάρκετινγκ
Γεώργιος Ι. ΣιώμκοςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 346 εμφανίσεις
Στις επιχειρήσεις, όπως και στις στρατιωτικές μάχες, η μόνη αποδεκτή έκβαση του ανταγωνισμού είναι η...
Εισαγωγή στο στρατηγικό μάρκετινγκ
Γεώργιος Ι. ΣιώμκοςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 253 εμφανίσεις
Συμπεριφορά καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ
Γεώργιος Ι. ΣιώμκοςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 232 εμφανίσεις
Συμπεριφορά καταναλωτή και στρατηγική μάρκετινγκ
Γεώργιος Ι. ΣιώμκοςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 237 εμφανίσεις