• Αρχική
  • Συλλογές
  • Τα βιβλία μου
  • Κατηγορίες
  • Βιβλία
  • Συγγραφείς
  • Εκδότες
  • Σειρές
  • Ανακαλύψτε
  • Προτεινόμενα
  • Δημοφιλή
  • Βραβευμένα
  • Τελευταίες Κυκλοφορίες
  • Σελίδες
  • Σχετικά
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία

Sqreen | Runtime Application Protection Crafted with in CEID
© 20[0-9]{2} Copyleft
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΥΛΛΟΓΕΣ
  • ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
  • ΣΥΝΔΕΣΗ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
  • Συγγραφείς
  • Φωτεινή Κοσσυβάκη

Φωτεινη Κοσσυβακη

author_photo

Βιβλία
3

Εμφανίσεις
16

Αγαπημένος Συγγραφέας
0

Φωτεινή Κοσσυβάκη


Η Φωτεινή Κοσσυβάκη κατάγεται από τη Μεγαλόχαρη Άρτας. Είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Μετά από τις βασικές της σπουδές στην Παιδαγωγική Ακαδημία συνέχισε τις πτυχιακές και τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Tubingen της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας. Η επιστημονική της δραστηριότητα επικεντρώνεται στο χώρο των Επιστημών της Αγωγής και της Διδακτικής, των Αναλυτικών Προγραμμάτων, της Χειραφετικής και της Διαπολιτισμικής Παιδαγωγικής. Έχει υπηρετήσει διαδοχικά και έχει διδάξει στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα, καθώς και σε ελληνικά σχολεία στην Ομοσπονδιακή Δημοκρατία της Γερμανίας. Δίδαξε ως καθηγήτρια στη Ράλλειο Παιδαγωγική Ακαδημία και υπηρέτησε ως Σύμβουλος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο Ελληνικό Γενικό Προξενείο της Στουτγάρδης. Το 1990 εκλέχτηκε στη θέση του Λέκτορα στο παραπάνω Τμήμα, και το 1999 στη θέση της Αναπληρώτριας Καθηγήτριας, θέση που κατέχει μέχρι σήμερα.

Βιβλία - Συγγραφή - (3)

Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο μετανεωτερικό σχολείο: Προσδοκίες, προοπτικές, όρια

Φωτεινή Κοσσυβάκη
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 236 εμφανίσεις

Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να αναδείξει:-Πρώτον, το νέο ρόλο του εκπαιδευτικού και τη διδακτική του ...


Κριτική επικοινωνιακή διδασκαλία

Φωτεινή Κοσσυβάκη
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 250 εμφανίσεις


Εναλλακτική διδακτική

Φωτεινή Κοσσυβάκη
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 317 εμφανίσεις

Το σύγγραμμα αυτό απευθύνεται στους φοιτητές-υποψήφιους εκπαιδευτικούς, στους έμπειρους εκπαιδευτικο...