
my-book
my-book
Έδρα
Λεωνίδου 40
231 00 Σπάρτη
27310 82009
my-book.gr
info@my-book.gr
Βιβλία

Σκοπός- Να ενισχυθεί η παρατηρητικότητα του παιδιού.- Να αυξηθεί η προσοχή του παιδιού.- Να βελτιωθε...

Προσεγγίζοντας-κατακτώντας τα συμφωνικά συμπλέγματα
Μάρθα ΗλιοπούλουΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 454 εμφανίσεις
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα σχεδιάστηκε με βάση όλες τις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την προ...

Η κυρία Γραμματικούλα Α΄-Β΄ δημοτικού
Μάρθα ΗλιοπούλουΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 399 εμφανίσεις
H κυρία Γραμματικούλα (Τεύχος Α΄) προτείνει μία μεθοδολογική προσέγγιση της ορθογραφικής ικανότητας ...

Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό παιχνίδι καλλιεργεί τις δεξιότητες διήγησης και αναδιήγησης μέσα από ολ...

Δομημένο πρόγραμμα γραπτής έκφρασης για μαθητές Δ΄-Στ΄δημοτικού
Μάρθα ΗλιοπούλουΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 271 εμφανίσεις

Μαθαίνοντας αλλιώς τη γλώσσα Δ΄δημοτικού
Συλλογικό έργοΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 313 εμφανίσεις
Το πρόγραμμα γλωσσικής διδασκαλίας είναι τροποποιημένο και ειδικά προσαρμοσμένο για μαθητές με μαθησ...

Χριστούγεννα μαζί με το παιδί
Δήμητρα ΤριανταφυλλάκουΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 243 εμφανίσεις
Ώρα για Χριστουγεννιάτικες δραστηριότητες με πολλές οπτικές!Μετράμε αντίστροφα για την ημέρα των Χρι...

Μαθαίνοντας αλλιώς τη γλώσσα Γ΄ δημοτικού
Ευγενία ΝίνουΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 427 εμφανίσεις
Το πρόγραμμα παρέμβασης γλωσσικής διδασκαλίας Μαθαίνοντας Αλλιώς τη Γλώσσα Γ΄ Δημοτικού φάνηκε ότι μ...

Διαμορφώθηκε ένα πρόγραμμα με το οποίο ξεκινάμε από αυτό που το παιδί γνωρίζει, δηλαδή τον προφορικό...

Εμπλουτισμός λεξιλογίου για μαθητές Δημοτικού
Μάρθα ΗλιοπούλουΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 368 εμφανίσεις
Το συγκεκριμένο e-book βασίστηκε στο λεξιλόγιο των σχολικών ενοτήτων των Α΄- Γ΄ Δημοτικού και αφορά ...

Διάκριση συμφώνων, ειδικό πρόγραμμα οτπικής και ακουστικής αντίληψης
Γεώργιος ΔημάκοςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 342 εμφανίσεις
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποτελεί το πρώτο οργανωμένο πρόγραμμα προσέγγισης και κατανόησης των συμφ...

Μεθοδολογία διορθωτικής αγωγής γραπτού λόγου σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Μάρθα ΗλιοπούλουΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 178 εμφανίσεις
Το συγκεκριμένο υλικό διαμορφώθηκε με τις αρχές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας και με τη φιλοσοφία...

Πρόσληψη και επεξεργασία γραπτού λόγου στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο
Μάρθα ΗλιοπούλουΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 315 εμφανίσεις
Το συγκεκριμένο υλικό βασίστηκε στην αξιοποίηση αυθεντικού υλικού κειμένων για διαδικασία προσέγγιση...

Το παιχνίδι είναι μάθηση. Κινητοποιεί την ανάπτυξη, εξαργυρώνοντας την έμφυτη ανάγκη του παιδιού να ...

Το παιχνίδι είναι δομικό στοιχείο στην ανάπτυξη του παιδιού. Σύγχρονες έρευνες αποκαλύπτουν τον πρωτ...

Διαφοροποιημένο διδακτικό πρόγραμμα μαθηματικών ΣΤ΄ δημοτικού
Γεώργιος ΔημάκοςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 221 εμφανίσεις
Λαμβάνοντας, λοιπόν, υπόψη τα παραπάνω δημιουργήθηκε το παρόν υλικό, το οποίο έχει σκοπό με τρόπο δο...

Μαθαίνοντας αλλιώς τα δίψηφα σύμφωνα
Ευγενία ΝίνουΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 320 εμφανίσεις
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα σχεδιάστηκε με βάση όλες τις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την προ...

Υποστηρικτικό πρόγραμμα παρέμβασης για ΔΕΠ-Υ
Μάρθα ΗλιοπούλουΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 253 εμφανίσεις
Το συγκεκριμένο e-bookπεριλαμβάνει μία οργανωμένη προσπάθεια σχεδιασμού μίας σειράς από δραστηριότητ...

ΠεριεχόμενοΤο συγκεκριμένο εκπαιδευτικό παιχνίδι βοηθάει τις δεξιότητες παρατηρητικότητας και ανάκλη...

Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό παιχνίδι βοηθάει τις δεξιότητες παρατηρητικότητας και ανάκλησης οπτικών...