• Αρχική
  • Συλλογές
  • Τα βιβλία μου
  • Κατηγορίες
  • Βιβλία
  • Συγγραφείς
  • Εκδότες
  • Σειρές
  • Ανακαλύψτε
  • Προτεινόμενα
  • Δημοφιλή
  • Βραβευμένα
  • Τελευταίες Κυκλοφορίες
  • Σελίδες
  • Σχετικά
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία

Sqreen | Runtime Application Protection Crafted with in CEID
© 20[0-9]{2} Copyleft
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΥΛΛΟΓΕΣ
  • ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
  • ΣΥΝΔΕΣΗ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
  • Συγγραφείς
  • Πέτρος Σ. Τομάρας

Πετρος Σ. Τομαρας

author_photo

Βιβλία
3

Εμφανίσεις
16

Αγαπημένος Συγγραφέας
0

Πέτρος Σ. Τομάρας


Ο Πέτρος Τομάρας είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ) του ΑΤΕΙ Αθήνας και έχει διατελέσει Προϊστάμενος του τμήματος. Επίσης είναι μέλος του Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.Έχει σπουδάσει οικονομικά στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας, μεταπτυχιακά στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) στο Roosevelt University, Chicago III. USA, και είναι κάτοχος Διδακτορικού Διπλώματος από το Πάντειο Πανεπιστήμιο της Αθήνας με θέμα, "Διερεύνηση της ηθικής συμπεριφοράς των καταναλωτών με τη μέθοδο Conjoint Analysis".Έχει διατελέσει Διοικητής στο Γενικό Νοσοκομείο Καλαμάτας, Αντιπρόεδρος και μέλος Διοικητικού Συμβουλίου σε μεγάλους οργανισμούς και Σύμβουλος σε επιχειρήσεις. Έχει εργαστεί στον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ), στο Πειραματικό Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης και Απασχόλησης (ΠΙΕΚΑ), στην Ελληνική Τράπεζα Βιομηχανικής Ανάπτυξης (ΕΤΒΑ), στο Γενικό Επιτελείο Στρατού (ΓΕΣ) και στις εταιρίες Βιανίλ - Rolco ΑΕ και AC Nielsen Inc.Έχει υλοποιήσει: Δημοσκοπήσεις και έρευνες αγοράς, αξιολογήσεις προγραμμάτων, οικονομοτεχνικές μελέτες, εισηγήσεις σε επιμορφωτικά σεμινάρια και διδασκαλία σε διάφορους φορείς.

Βιβλία - Συγγραφή - (3)

Εισαγωγή στο μάρκετινγκ και την έρευνα αγοράς

Πέτρος Σ. Τομάρας
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 247 εμφανίσεις

[...] Μέσα σε αυτό το εξελισσόμενο περιβάλλον, η τρίτη έκδοση του βιβλίου "Εισαγωγή στο μάρκετινγκ κ...


Εφηρμοσμένη έρευνα marketing

Πέτρος Σ. Τομάρας
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 234 εμφανίσεις

Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται ένα από τα πιο σύνθετα και παράλληλα χρήσιμα θέματα στο χώρο της επιστή...


Βιομηχανικό μάρκετινγκ

Πέτρος Σ. Τομάρας
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 238 εμφανίσεις

Το βιβλίο αυτό για το "Βιομηχανικό μάρκετινγκ" έρχεται να συνεισφέρει στην υπάρχουσα βιβλιογραφία γι...