
Νικος Γ. Ηγουμενακης
Νίκος Γ. Ηγουμενάκης
Βιβλία - Συγγραφή - (14)





Μια αποτίμηση της δυναμικής της στις αναπτυσσόμενες χώρες, είναι να διερευνηθεί αν και κατά πόσο μπο...

Ο Kotler, ένας από τους αντιπροσωπευτικότερους σύγχρονους θεωρητικούς του μάρκετινγκ, καθορίζει τις ...

[...] Η οργάνωση της ημερίδας τελούσε υπό την αιγίδα του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Τ.Ε.Ι...

Η έννοια της παγκοσμοιοποίησης εισήλθε στη ζωή μας τα τελευταία χρόνια όλως αιφνιδίως, παρ' ότι όπως...

Τουριστικό μάρκετινγκ στη θεωρία και την πράξη
Νίκος Γ. ΗγουμενάκηςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 232 εμφανίσεις

Ο τουρισμός με τη σύγχρονη του μορφή αποτελεί ένα οικονομικό και κοινωνικό φαινόμενο, η ανάπτυξη του...




Βιβλία - Συμμετοχή - (3)

Παραγωγικότητα, απασχόληση και τεχνολογική εκπαίδευση
Συλλογικό έργοΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 376 εμφανίσεις
Το βιβλίο που κρατά ο αναγνώστης στα χέρια του αποτελεί απόρροια του έργου που έφερε σε πέρας τόσον ...

Διοίκηση μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων
Nicholas SiropolisΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 257 εμφανίσεις
Η Διοίκηση -μικρών και μεσαίων- Επιχειρήσεων αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο επίκεντρο της επικαιρότητα...

Παραγωγικότητα, απασχόληση και τεχνολογική εκπαίδευση
Συλλογικό έργοΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 376 εμφανίσεις
Το βιβλίο που κρατά ο αναγνώστης στα χέρια του αποτελεί απόρροια του έργου που έφερε σε πέρας τόσον ...