Μαρω Βλαχοπουλου
Μάρω Βλαχοπούλου
Βιβλία - Συγγραφή - (3)
Στόχος αυτού του βιβλίου είναι να βοηθήσει τους επαγγελματίες του χώρου, επιχειρηματίες, στελέχη και...
Ηλεκτρονικό επιχειρείν και μάρκετινγκ
Μάρω ΒλαχοπούλουΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 364 εμφανίσεις
Η εκθετική ανάπτυξη της τεχνολογίας και ειδικότερα των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας μετα...
Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασικού μάρκετινγκ. Αυτό είχε ως ...
Βιβλία - Συμμετοχή - (2)
Πρόκειται για µια εισαγωγή στην επιστήµη του Marketing, γραµµένη από τους P. Kotler και G. Armstrong...
Διαχείριση επιχειρησιακών διαδικασιών
Mathias WeskeΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 214 εμφανίσεις
Περιέχει: Μέρος 1 Θεμέλια: Εισαγωγή, Εξέλιξη Αρχιτεκτονικών Επιχειρησιακών Συστημάτων, Μέρος 2 Μοντε...