
Μαρω Βλαχοπουλου
Μάρω Βλαχοπούλου
Βιβλία - Συγγραφή - (3)

Στόχος αυτού του βιβλίου είναι να βοηθήσει τους επαγγελματίες του χώρου, επιχειρηματίες, στελέχη και...

Ηλεκτρονικό επιχειρείν και μάρκετινγκ
Μάρω ΒλαχοπούλουΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 383 εμφανίσεις
Η εκθετική ανάπτυξη της τεχνολογίας και ειδικότερα των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας μετα...

Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασικού μάρκετινγκ. Αυτό είχε ως ...
Βιβλία - Συμμετοχή - (2)

Πρόκειται για µια εισαγωγή στην επιστήµη του Marketing, γραµµένη από τους P. Kotler και G. Armstrong...

Διαχείριση επιχειρησιακών διαδικασιών
Mathias WeskeΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 228 εμφανίσεις
Περιέχει: Μέρος 1 Θεμέλια: Εισαγωγή, Εξέλιξη Αρχιτεκτονικών Επιχειρησιακών Συστημάτων, Μέρος 2 Μοντε...