• Αρχική
  • Συλλογές
  • Τα βιβλία μου
  • Κατηγορίες
  • Βιβλία
  • Συγγραφείς
  • Εκδότες
  • Σειρές
  • Ανακαλύψτε
  • Προτεινόμενα
  • Δημοφιλή
  • Βραβευμένα
  • Τελευταίες Κυκλοφορίες
  • Σελίδες
  • Σχετικά
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία

Sqreen | Runtime Application Protection Crafted with in CEID
© 20[0-9]{2} Copyleft
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΥΛΛΟΓΕΣ
  • ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
  • ΣΥΝΔΕΣΗ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
  • Συγγραφείς
  • John Robinson

John Robinson

author_photo

Βιβλία
1

Εμφανίσεις
11

Αγαπημένος Συγγραφέας
0

John Robinson


Ο John Robinson (B.Ed.(Hons.), M.A.Econ, M.Ed., M.Phil) είναι διευθυντής Ανάπτυξης της Έρευνας στο Κέντρο Αστικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Manchester Metropolitan της Μεγάλης Βρετανίας. Ξεκίνησε την καριέρα του ως εκπαιδευτικός σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο Μάντσεστερ, τη Γλασκώβη και το Σάλφορντ. Ως μέλος του διδακτικού προσωπικού του Κολλεγίου Ανώτατης Εκπαίδευσης του Crewe and Alsager και ιδιαίτερα μετά την ένωσή του με το πανεπιστήμιο Manchester Metropolitan το 1993, συμμετείχε σε διάφορες έρευνες εστιάζοντας σε πολλά θέματα, όπως είναι η έρευνα για την αξιολόγηση, η έρευνα για την εκπαίδευση των δασκάλων, η πολιτική της μη υποχρεωτικής εκπαίδευσης, η πολυπολιτισμική εκπαίδευση και ειδικότερα αντικείμενα διεπιστημονικών και διαθεματικών προσεγγίσεων όπως η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και η Εκπαίδευση για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη. Μέρος της ερευνητικής ομάδας που αξιολόγησε το GridClub που συστάθηκε με χρηματοδότηση από τη Βρετανική Υπηρεσία για την Επικοινωνία στην Εκπαίδευση (British Educational Communications) και την Υπηρεσία για την Τεχνολογία (Technology Agency). Έχει δημοσιεύσει πολλά άρθρα και κεφάλαια σε βιβλία και συνεκδίδει με τους Derek Kassem & Emmanuel Mufti το περιοδικό "Educational Studies: Critical Issues and perspectives" (Open University Press, 2006).

Βιβλία - Συγγραφή - (1)

Δημιουργώντας βιώσιμα σχολικά περιβάλλοντα

Tony Shallcross
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 322 εμφανίσεις

Για να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά ως ενεργούς παγκόσμιους πολίτες, έτοιμους να υιοθετήσουν βιώσιμη στάσ...