• Αρχική
  • Συλλογές
  • Τα βιβλία μου
  • Κατηγορίες
  • Βιβλία
  • Συγγραφείς
  • Εκδότες
  • Σειρές
  • Ανακαλύψτε
  • Προτεινόμενα
  • Δημοφιλή
  • Βραβευμένα
  • Τελευταίες Κυκλοφορίες
  • Σελίδες
  • Σχετικά
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία

Sqreen | Runtime Application Protection Crafted with in CEID
© 20[0-9]{2} Copyleft
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΥΛΛΟΓΕΣ
  • ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
  • ΣΥΝΔΕΣΗ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
  • Συγγραφείς
  • Γεώργιος Δ. Δράκος

Γεωργιος Δ. Δρακος

author_photo

Βιβλία
3

Εμφανίσεις
16

Αγαπημένος Συγγραφέας
0

Γεώργιος Δ. Δράκος


Ο Γεώργιος Δ. Δράκος σπούδασε στη Μαράσλειο Παιδαγωγική Ακαδημία και στο Πανεπιστήμιο της Κολωνίας στο τμήμα της Θεραπευτικής Παιδαγωγικής.Η διδακτορική του διατριβή τιμήθηκε με το βραβείο Gustav-Otto Kanter.΄Εχει εργαστεί στο Πανεπιστήμιο της Κολωνίας, στην Παιδαγωγική Ακαδημία και από το 1989 στα Πανεπιστήμια Ιωαννίνων και Αθηνών.Διετέλεσε αντιπρόεδρος του Μαρασλείου Διδασκαλείου Δημοτικής Εκπαίδευσης, αντιπρόεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και πρόεδρος της Ειδικής Αγωγής, ενώ είναι γενικός γραμματέας της Ειδικής Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος.Συγγράμματα, επιστημονικές μελέτες, άρθρα και έρευνές του έχουν δημοσιευτεί τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.Ο κ. Δράκος είναι καθηγητής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών από το 1998 και διδάσει στον τομέα Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας καθώς και στα μεταπτυχιακά προγράμματα της Ειδικής Αγωγής - Λογοθεραπείας και Συμβουλευτικής.

Βιβλία - Συγγραφή - (3)

Ψυχοκινητική αγωγή

Γεώργιος Δ. Δράκος
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 305 εμφανίσεις

"Ψυχοκινητική σημαίνει ταύτιση ανάμεσα στην κίνηση (την κινητική συμπεριφορά το ατόμου) και την ψυχή...


Σύγχρονα θέματα της ειδικής παιδαγωγικής

Γεώργιος Δ. Δράκος
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 248 εμφανίσεις

Η ύπαρξη ποικιλόμορφων παιδαγωγικών προβλημάτων δεν επιτρέπεται να αγνοηθεί, αλλά ούτε και να αμφισβ...


Σύγχρονα θέματα της ειδικής παιδαγωγικής

Γεώργιος Δ. Δράκος
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 276 εμφανίσεις

Η ύπαρξη ποικιλόμορφων παιδαγωγικών προβλημάτων δεν επιτρέπεται να αγνοηθεί, αλλά ούτε και να αμφισβ...