• Αρχική
  • Συλλογές
  • Τα βιβλία μου
  • Κατηγορίες
  • Βιβλία
  • Συγγραφείς
  • Εκδότες
  • Σειρές
  • Ανακαλύψτε
  • Προτεινόμενα
  • Δημοφιλή
  • Βραβευμένα
  • Τελευταίες Κυκλοφορίες
  • Σελίδες
  • Σχετικά
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία

Sqreen | Runtime Application Protection Crafted with in CEID
© 20[0-9]{2} Copyleft
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΥΛΛΟΓΕΣ
  • ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
  • ΣΥΝΔΕΣΗ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
  • Συγγραφείς
  • Γεωργία Μέγα

Γεωργια Μεγα

author_photo

Βιβλία
4

Εμφανίσεις
42

Αγαπημένος Συγγραφέας
0

Γεωργία Μέγα


Η Γεωργία Μέγα γεννήθηκε το 1965 στην Αθήνα. Σπούδασε Παιδαγωγικά στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κρήτης. Οι μεταπτυχιακές της σπουδές σχετίζονται με τον ρόλο των τεχνών στην κοινωνικοποίηση και τη διεργασία της μάθησης. Είναι αναπληρώτρια διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου του Κολλεγίου Αθηνών από το 2009 και καθηγήτρια σύμβουλος στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο από το 2006. Δίδαξε ως επιμορφώτρια στο εθνικό πρόγραμμα εκπαίδευσης εκπαιδευτών (2006). Είναι τακτικό μέλος της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Οι δημοσιεύσεις της σε πρακτικά συνεδρίων τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό σχετίζονται με την πολλαπλή νοημοσύνη, τον ρόλο των τεχνών ως μέσου αποτελεσματικής μάθησης και την ενεργοποίηση της κριτικής σκέψης.

Βιβλία - Συγγραφή - (3)

Διευρύνοντας τη θεωρία μετασχηματισμού

Γιώργος Κουλαουζίδης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 547 εμφανίσεις

H Θεωρία Μετασχηματισμού του Jack Mezirow αποτελεί πεδίο αναφοράς για ευρύ φάσμα εκπαιδευτών ενηλίκω...


Τί άλλαξε;

Κώστας Χρυσαφίδης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 414 εμφανίσεις

Στο βιβλίο αυτό, γίνεται μια απόπειρα καταγραφής των προβλημάτων που ανέκυψαν στα σχολεία ένα και πλ...


Εκπαίδευση μέσα από τις τέχνες

Αλέξης Κόκκος
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 332 εμφανίσεις

Ο συλλογικός τόμος "Εκπαίδευση μέσα από τις Τέχνες" παρουσιάζει μια σημαντική σύγχρονη τάση που αναπ...


Βιβλία - Συμμετοχή - (1)

Εκπαίδευση ενηλίκων


Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 362 εμφανίσεις

Η έκδοση αυτή δεν αποτελεί μόνο ξεχωριστή συμβολή στην ελληνική βιβλιογραφία για την εκπαίδευση ενηλ...