Ευαγγελος Γρηγορουδης
Ευάγγελος Γρηγορούδης
Βιβλία - Συγγραφή - (4)
Ποιότητα υπηρεσιών και μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη
Ευάγγελος ΓρηγορούδηςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 278 εμφανίσεις
Ανάπτυξη και λειτουργία μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Νικόλαος Φ. ΜατσατσίνηςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 234 εμφανίσεις
Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει με πλήρη και κατανοητό τρόπο τις σημαντικότερες εξελίξεις που αφορούν τη ...
Το πώς και το εάν πετυχαίνουμε τους στόχους μας, προσωπικούς ή εταιρικούς, έχει να κάνει με τις τακτ...
Στρατηγική των επιχειρήσεων
Μιχάλης ΜιχαλόπουλοςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 205 εμφανίσεις
Στο πλαίσιο που διαμορφώνεται από ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο οικονομικό, τεχνολογικό και κοινωνικό πε...
Βιβλία - Συμμετοχή - (1)
[...] Εκτιμούμε ότι, σχεδόν όλοι έχουμε σε μικρό ή μεγάλο βαθμό έναν γενικότερο προβληματισμό σχετικ...