• Αρχική
  • Συλλογές
  • Τα βιβλία μου
  • Κατηγορίες
  • Βιβλία
  • Συγγραφείς
  • Εκδότες
  • Σειρές
  • Ανακαλύψτε
  • Προτεινόμενα
  • Δημοφιλή
  • Βραβευμένα
  • Τελευταίες Κυκλοφορίες
  • Σελίδες
  • Σχετικά
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία

Sqreen | Runtime Application Protection Crafted with in CEID
© 20[0-9]{2} Copyleft
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΥΛΛΟΓΕΣ
  • ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
  • ΣΥΝΔΕΣΗ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
  • Συγγραφείς
  • Ευάγγελος Γρηγορούδης

Ευαγγελος Γρηγορουδης

author_photo

Βιβλία
5

Εμφανίσεις
17

Αγαπημένος Συγγραφέας
0

Ευάγγελος Γρηγορούδης


Ο Ευάγγελος Γρηγορούδης γεννήθηκε στο Florsheim της Γερμανίας το 1968. Είναι επίκουρος καθηγητής στο τμήμα μηχανικών παραγωγής και διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης σε θέματα διαχείρισης διαδικασιών ποιότητας. Έχει διδάξει στο τμήμα μηχανικών παραγωγής και διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης (1999-2002) και στο τμήμα πολιτικών επιστημών του Πανεπιστημίου Κρήτης (2000-2002) διοίκηση και έλεγχο ποιότητας, καθώς και μαθήματα της επιχειρησιακής έρευνας. Έχει επίσης πλούσια εκπαιδευτική εμπειρία, έχει εκπονήσει αρκετές μελέτες και έρευνες αγοράς για επιχειρήσεις και οργανισμούς και έχει συμμετάσχει σε μεγάλο αριθμό ερευνητικών προγραμμάτων σε ελληνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Είναι μέλος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, της Ελληνικής Εταιρίας Επιχειρησιακών Ερευνών, της ομάδας εργασίας Πολυκριτήριων Συστημάτων Αποφάσεων της Ελληνικής Εταιρίας Επιχειρησιακών Ερευνών, του Ινστιτούτου Διοίκησης Παραγωγής της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων, της Ακαδημίας Επιστημών της Νέας Υόρκης, της Αμερικανικής Εταιρείας Ποιότητας (senior member), της International Society on Multiple Criteria Making και των Euro Working Groups on Multicriteria Aid for Desicions και Financial Modelling. Ενεργεί ως κριτής για επιστημονικά περιοδικά και βιβλία και είναι συγγραφέας ενός βιβλίου για τη μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών, καθώς και σημαντικού αριθμού ερευνητικών εκθέσεων και άρθρων σε επιστημονικά περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων που αναφέρονται στην ανάλυση της συμπεριφοράς των καταναλωτών και της ικανοποίησης του πελάτη. Έχει συμμετάσχει στη διοργάνωση αρκετών επιστημονικών συνεδρίων και έχει πολυάριθμες παρουσιάσεις σε επιστημονικά συνέδρια.

Βιβλία - Συγγραφή - (4)

Ποιότητα υπηρεσιών και μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη

Ευάγγελος Γρηγορούδης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 350 εμφανίσεις


Ανάπτυξη και λειτουργία μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Νικόλαος Φ. Ματσατσίνης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 283 εμφανίσεις

Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει με πλήρη και κατανοητό τρόπο τις σημαντικότερες εξελίξεις που αφορούν τη ...


Ανοικτό ΜΒΑ

Φαίδων Γ. Λ. Κυδωνιάτης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 328 εμφανίσεις

Το πώς και το εάν πετυχαίνουμε τους στόχους μας, προσωπικούς ή εταιρικούς, έχει να κάνει με τις τακτ...


Στρατηγική των επιχειρήσεων

Μιχάλης Μιχαλόπουλος
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 253 εμφανίσεις

Στο πλαίσιο που διαμορφώνεται από ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο οικονομικό, τεχνολογικό και κοινωνικό πε...


Βιβλία - Συμμετοχή - (1)

Φυσικοί πόροι, περιβάλλον και ανάπτυξη


Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 406 εμφανίσεις

[...] Εκτιμούμε ότι, σχεδόν όλοι έχουμε σε μικρό ή μεγάλο βαθμό έναν γενικότερο προβληματισμό σχετικ...