
Ευαγγελος Γρηγορουδης
Ευάγγελος Γρηγορούδης
Βιβλία - Συγγραφή - (4)

Ποιότητα υπηρεσιών και μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη
Ευάγγελος ΓρηγορούδηςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 323 εμφανίσεις

Ανάπτυξη και λειτουργία μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Νικόλαος Φ. ΜατσατσίνηςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 263 εμφανίσεις
Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει με πλήρη και κατανοητό τρόπο τις σημαντικότερες εξελίξεις που αφορούν τη ...

Το πώς και το εάν πετυχαίνουμε τους στόχους μας, προσωπικούς ή εταιρικούς, έχει να κάνει με τις τακτ...

Στρατηγική των επιχειρήσεων
Μιχάλης ΜιχαλόπουλοςΠροτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 235 εμφανίσεις
Στο πλαίσιο που διαμορφώνεται από ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο οικονομικό, τεχνολογικό και κοινωνικό πε...
Βιβλία - Συμμετοχή - (1)

[...] Εκτιμούμε ότι, σχεδόν όλοι έχουμε σε μικρό ή μεγάλο βαθμό έναν γενικότερο προβληματισμό σχετικ...