• Αρχική
  • Συλλογές
  • Τα βιβλία μου
  • Κατηγορίες
  • Βιβλία
  • Συγγραφείς
  • Εκδότες
  • Σειρές
  • Ανακαλύψτε
  • Προτεινόμενα
  • Δημοφιλή
  • Βραβευμένα
  • Τελευταίες Κυκλοφορίες
  • Σελίδες
  • Σχετικά
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία

Sqreen | Runtime Application Protection Crafted with in CEID
© 20[0-9]{2} Copyleft
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΥΛΛΟΓΕΣ
  • ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
  • ΣΥΝΔΕΣΗ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
  • Συγγραφείς
  • Christopher Bezzina

Christopher Bezzina

author_photo

Βιβλία
1

Εμφανίσεις
8

Αγαπημένος Συγγραφέας
0

Christopher Bezzina


Ο Dr. Christopher Bezzina είναι λέκτορας στο Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου της Μάλτας και υπεύθυνος του Διεθνούς Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών της Μάλτας για την Εκπαιδευτική Ηγεσία. Έχει συμμετάσχει στις πρωτοβουλίες πολλών σχολείων στη Μάλτα για σχολική ανάπτυξη και εκπαίδευση. Έχει εργαστεί ως σύμβουλος στα προγράμματα για την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και των στελεχών της εκπαίδευσης στη Μάλτα, την Ιταλία, τη Λετονία, τη Λιθουανία, την Πολωνία, τη Σουηδία, τις Σεϋχέλλες και τις ΗΠΑ. Διετέλεσε υπότροφος στο State University της Νέας Υόρκης στο Buffalo, όπου διεξήγαγε έρευνα με θέμα τα σχολεία ως κοινότητες μάθησης (2004). Είναι δραστήριο μέλος πολλών ευρωπαϊκών οργανώσεων, όπως το Ευρωπαϊκό Δίκτυο για την Πολιτική της Εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών (ΕΝΤΕΡ), μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού για την Εκπαίδευση των Δασκάλων στην Ευρώπη, υψηλόβαθμο μέλος της διοίκησης στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Commonwealth για τη Διοίκηση και Διαχείριση στην Εκπαίδευση (CCEAM). Σήμερα είναι πρόεδρος στην οργάνωση "Κοινωνία της Μάλτας για την Εκπαιδευτική Διοίκηση και Διαχείριση" (MSEAM) και εκπροσωπεί τη χώρα του στην Ομάδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Εκπαιδευτικών και Επιμορφωτών. Είναι επίσης επισκέπτης καθηγητής για τη διοίκηση στην εκπαίδευση στο πανεπιστήμιο της Μπολόνια.

Βιβλία - Συγγραφή - (1)

Δημιουργώντας βιώσιμα σχολικά περιβάλλοντα

Tony Shallcross
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 322 εμφανίσεις

Για να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά ως ενεργούς παγκόσμιους πολίτες, έτοιμους να υιοθετήσουν βιώσιμη στάσ...