• Αρχική
  • Συλλογές
  • Τα βιβλία μου
  • Κατηγορίες
  • Βιβλία
  • Συγγραφείς
  • Εκδότες
  • Σειρές
  • Ανακαλύψτε
  • Προτεινόμενα
  • Δημοφιλή
  • Βραβευμένα
  • Τελευταίες Κυκλοφορίες
  • Σελίδες
  • Σχετικά
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία

Sqreen | Runtime Application Protection Crafted with in CEID
© 20[0-9]{2} Copyleft
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΥΛΛΟΓΕΣ
  • ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
  • ΣΥΝΔΕΣΗ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
  • Συγγραφείς
  • Βασίλειος Τζαναβάρας

Βασιλειος Τζαναβαρας

author_photo

Βιβλία
1

Εμφανίσεις
16

Αγαπημένος Συγγραφέας
0

Βασίλειος Τζαναβάρας


Ο Δρ. Βασίλειος Τζαναβάρας είναι Καθηγητής Διεθνών Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ στο Minnesota State Univeristy, Mankato, MN, Η.Π.Α. και Πρόεδρος της Εταιρίας Συμβούλων Επιχειρήσεων και Εκπαίδευσης σε θέματα Διεθνούς Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ JAI Inc.Είναι συγγραφέας του βιβλίου: "Global Marketing System" που εκδόθηκε από τον εκδοτικό οίκο Pearson Education το 1988 και ανέπτυξε τα λογισμικά: Global Marketing Management System Online (www.gmmso3.com) και Export Import Management System Online (www.eimoso2.com). Τα λογισμικά αυτά επιτρέπουν στους χρήστες να εντοπίζουν χώρες-αγορές με υψηλή δυναμικότητα και να αναπτύσσουν ένα διεθνές σχέδιο Μάρκετινγκ -Εξαγωγών.Έχει διδάξει στην Αυστρία, Καναδά, Ελλάδα, Ουγγαρία, Πολωνία, Ε.Σ.Σ.Δ., Ταϊβάν και Ην. Βασίλειο. Παράλληλα με τη θέση του ως καθηγητή στο Minnesota State University δίδαξε σε προγράμματα ΜΒΑ στα Πανεπιστήμια: Argosy, Saint Mary και St. Thomas.Διετέλεσε Πρόεδρος και Διευθυντής του Ινστιτούτου Διεθνών Επιχειρήσεων στο Minnesota State University και Διευθυντής Διεθνών Επιχειρησιακών Σπουδών στο πρόγραμμα Master στο Διεθνές Μάνατζμεντ στο Πανεπιστήμιο St. Thomas στο St. Paul, MN.Έχει δημοσιεύσει διάφορα άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά για θέματα διεθνούς Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ. Έχει συμβάλλει στην επίτευξη των σκοπών διαφόρων Δημόσιων Οργανισμών, καθώς και στις προσπάθειες διεθνοποίησης μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Είναι μέλος πολλών επιστημονικών και επαγγελματικών σωματείων.

Βιβλία - Συγγραφή - (1)

Σύγχρονες στρατηγικές μάρκετινγκ για διεθνείς αγορές

Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 211 εμφανίσεις

Σε μια εποχή παγκοσμιοποίησης της γνώσης, της τεχνολογίας, της παραγωγής, των καταναλωτικών προτύπων...