• Αρχική
  • Συλλογές
  • Τα βιβλία μου
  • Κατηγορίες
  • Βιβλία
  • Συγγραφείς
  • Εκδότες
  • Σειρές
  • Ανακαλύψτε
  • Προτεινόμενα
  • Δημοφιλή
  • Βραβευμένα
  • Τελευταίες Κυκλοφορίες
  • Σελίδες
  • Σχετικά
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία

Sqreen | Runtime Application Protection Crafted with in CEID
© 20[0-9]{2} Copyleft
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΥΛΛΟΓΕΣ
  • ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
  • ΣΥΝΔΕΣΗ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
  • Συγγραφείς
  • Πηνελόπη Αθανασοπούλου

Πηνελοπη Αθανασοπουλου

author_photo

Βιβλία
1

Εμφανίσεις
12

Αγαπημένος Συγγραφέας
0

Πηνελόπη Αθανασοπούλου


Η Αθανασοπούλου Πηνελόπη είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Μάρκετινγκ Υπηρεσιών στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού και μέλος ΣΕΠ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Επίσης, η Δρ Αθανασοπούλου έχει πτυχίο Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (1994), Μάστερ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) από το Manchester Business School, UK (1997) και είναι Διδάκτωρ Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου City (Cass Business School), UK. Πριν ακολουθήσει ακαδημαϊκή καριέρα έχει δουλέψει στον τραπεζικό τομέα και συγκεκριμένα στην ανάπτυξη νέων τραπεζικών υπηρεσιών. Έχει διδάξει διάφορα μαθήματα Μάρκετινγκ σε προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό επίπεδο όπως Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ, Διοίκηση Μάρκετινγκ, Συμπεριφορά Καταναλωτή, Διεθνές Μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ Υπηρεσιών, Αθλητικό Μάρκετινγκ, Ανάπτυξη Νέων Προϊόντων και Υπηρεσιών και Έρευνα Μάρκετινγκ. Τα κύρια ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στο μάρκετινγκ σχέσεων και ποιότητα υπηρεσιών, τη διαχείριση μάρκας και την ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών. Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων όπως European Marketing Academy Conference (EMAC), American Marketing Association (AMA) Conference, Global Marketing Conference και EuroΜed Academy of Business (ΕΜΑΒ) conference. Επίσης, το έργο της έχει δημοσιευτεί σε διάφορα έγκυρα επιστημονικά περιοδικά όπως European Journal of Marketing, International Journal of Bank Marketing, Journal of Service Theory and Practice, Journal of Business-to-Business Marketing, Journal of Brand Management, Journal of Business and Industrial Marketing, Journal of Retail and Consumer Services, Marketing Intelligence and Planning, Spanish Journal of Marketing, and International Journal of Technology Marketing. Είναι μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (EΛAM), της Αμερικανικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΑΜΑ), και της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (EMAC).

Βιβλία - Συμμετοχή - (1)

Μάρκετινγκ υπηρεσιών

Christopher Lovelock
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 210 εμφανίσεις

Το βιβλίο "Μάρκετινγκ υπηρεσιών" αποτελεί την όγδοη έκδοση του παγκοσμίως πρωτοποριακού εγχειριδίου ...