• Αρχική
  • Συλλογές
  • Τα βιβλία μου
  • Κατηγορίες
  • Βιβλία
  • Συγγραφείς
  • Εκδότες
  • Σειρές
  • Ανακαλύψτε
  • Προτεινόμενα
  • Δημοφιλή
  • Βραβευμένα
  • Τελευταίες Κυκλοφορίες
  • Σελίδες
  • Σχετικά
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία

Sqreen | Runtime Application Protection Crafted with in CEID
© 20[0-9]{2} Copyleft
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΥΛΛΟΓΕΣ
  • ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
  • ΣΥΝΔΕΣΗ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
  • Συγγραφείς
  • Ειρήνη Ρηγοπούλου

Ειρηνη Ρηγοπουλου

author_photo

Βιβλία
1

Εμφανίσεις
10

Αγαπημένος Συγγραφέας
0

Ειρήνη Ρηγοπούλου


Η Ειρήνη Ρηγοπούλου, PhD., είναι Επίκουρη Καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ενώ έχει βραβευθεί διαδοχικά με αριστεία διδασκαλίας σε προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών για το επίπεδο διδασκαλίας της. Έχει διατελέσει για περισσότερα από 10 χρόνια στέλεχος σε πολυεθνική και ελληνική εταιρία, ενώ και μέχρι και σήμερα και καθ’ όλη τη διάρκεια της ακαδημαϊκής της καριέρας έχει κι συμβουλευτική και εκπαιδευτική δραστηριότητα, γεγονός που της επιτρέπει να "αφουγκράζεται" και πρακτικά το χώρο του Μάρκετινγκ και των επιχειρήσεων ευρύτερα, μέχρι και σήμερα. Πιστεύοντας ότι η κατανόηση και υιοθέτηση βασικών αρχών Διοίκησης Μαρκών μπορεί να είναι επωφελής και στην προσωπική πορεία του ίδιου του ανθρώπου, απέκτησε Δίπλωμα ως Coach από το University of Cambridge, UK και δραστηριοποιείται και σε θέματα Προσωπικής Ανάπτυξης Νέων και χάραξης της προσωπικής τους Στρατηγικής (self-brand perspective), ενώ αυτό το αντικείμενο πραγματεύεται και η μηνιαία στήλη Personal Marketing / Branding την οποία διατηρεί στο περιοδικό Marketing week, (στήλη Marketeyesing).Γύρω από το ευρύ αντικείμενο του Brand management και της συμπεριφοράς των πελατών ως προς τις μάρκες, στρέφεται και το ερευνητικό επιστημονικό της έργο το οποίο έχει δημοσιευθεί σε αναγνωρισμένα διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά. Είναι συγγραφέας / συν-συγγραφέας πολλών ακαδημαϊκών εγχειριδίων.

Βιβλία - Συμμετοχή - (1)

Διοίκηση μάρκας

Jean-Noël Kapferer
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 226 εμφανίσεις

Το βιβλίο "Διοίκηση μάρκας: Σύγχρονες στρατηγικές" βασίζεται στη 4η έκδοση του αγγλικού best seller,...