• Αρχική
  • Συλλογές
  • Τα βιβλία μου
  • Κατηγορίες
  • Βιβλία
  • Συγγραφείς
  • Εκδότες
  • Σειρές
  • Ανακαλύψτε
  • Προτεινόμενα
  • Δημοφιλή
  • Βραβευμένα
  • Τελευταίες Κυκλοφορίες
  • Σελίδες
  • Σχετικά
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία

Sqreen | Runtime Application Protection Crafted with in CEID
© 20[0-9]{2} Copyleft
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΥΛΛΟΓΕΣ
  • ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
  • ΣΥΝΔΕΣΗ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
  • Συγγραφείς
  • Δημήτριος Βακρατσάς

Δημητριος Βακρατσας

author_photo

Βιβλία
1

Εμφανίσεις
12

Αγαπημένος Συγγραφέας
0

Δημήτριος Βακρατσάς


Ο Δημήτριος Βακρατσάς είναι αναπληρωτής καθηγητής Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο McGill (Καναδάς) και επισκέπτης καθηγητής Μάρκετινγκ στο ALBA, στην ερευνητική θέση "Τάσος Παπαστράτος". Έχει πτυχίο από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και μεταπτυχιακό και διδακτορικό από το University of Texas at Dallas. Έχει διδάξει και συμμετάσχει σε ερευνητικά έργα στο University of Texas at Dallas, στο London Business School και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Η έρευνά του εστιάζεται σε θέματα όπως τα εξής: ανταπόκριση των καταναλωτών σε διαφημιστικές και προωθητικές στρατηγικές, εταιρικές στρατηγικές αποφάσεις εισόδου σε νέες αγορές, μάρκετινγκ οικονομικών υπηρεσιών και μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο. Τα αποτελέσματα των ερευνών του έχουν δημοσιευθεί σε κορυφαία διεθνή επιστημονικά περιοδικά, όπως τα "Journal of Marketing", "Journal of Consumer Marketing" και "Applied Stochastic Models and Data Analysis". Έχει εργαστεί ως σύμβουλος για εταιρείες όπως οι Nortel Network, The Institute of Practitioners in Advertising, TBWA, κ.ά.

Βιβλία - Συγγραφή - (1)

Το μάνατζμεντ σε καιρούς κρίσης

Ανδρέας Αθανασόπουλος
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 358 εμφανίσεις

Τι συνεπάγεται η παρούσα οικονομική κρίση για το σύγχρονο μάνατζμεντ; Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις στ...