• Αρχική
  • Συλλογές
  • Τα βιβλία μου
  • Κατηγορίες
  • Βιβλία
  • Συγγραφείς
  • Εκδότες
  • Σειρές
  • Ανακαλύψτε
  • Προτεινόμενα
  • Δημοφιλή
  • Βραβευμένα
  • Τελευταίες Κυκλοφορίες
  • Σελίδες
  • Σχετικά
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία

Sqreen | Runtime Application Protection Crafted with in CEID
© 20[0-9]{2} Copyleft
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΥΛΛΟΓΕΣ
  • ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
  • ΣΥΝΔΕΣΗ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
  • Συγγραφείς
  • Απόστολος Γιοβάνης

Αποστολος Γιοβανης

author_photo

Βιβλία
1

Εμφανίσεις
11

Αγαπημένος Συγγραφέας
0

Απόστολος Γιοβάνης


Ο Απόστολος Γιοβάνης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στο γνωστικό αντικείμενο της Διοίκησης Επιχειρήσεων με έμφαση στο Μάρκετινγκ Τεχνολογικών Προϊόντων και Υπηρεσιών του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και μέλος ΣΕΠ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Πραγματοποίησε πτυχιακές και μεταπτυχιακές σπουδές στο τμήμα Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης, απ’ όπου έλαβε και το διδακτορικό του στο αντικείμενο της μελέτης των μηχανισμών και της πρόβλεψης της διάδοσης/αντικατάστασης νέων τεχνολογικών προϊόντων. Έχει αρθρογραφήσει σε θέματα του γνωστικού του αντικειμένου σε διεθνή ακαδημαϊκά περιοδικά υψηλού κύρους όπως: Journal of Product and Brand Management, Journal of Brand Management, Journal of Retailing and Consumer Services, Journal of Strategic Marketing, Marketing Intelligence and Planning, International Journal of Retailing and Distribution Management, International Journal of Bank Marketing, International Journal of Technology Marketing, Journal of Service Theory and Practice, Spanish Journal of Marketing, International Journal of Internet Marketing and Advertising, και Technological Forecasting and Social Change. Η έρευνά του έχει παρουσιαστεί σε διεθνή συνέδρια συμπεριλαμβανομένων των: SERVISIG (Thessaloniki, NY), Global Marketing Conference (Tokyo) και EuroΜed Academy of Business (ΕΜΑΒ) conference. Είναι μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ) και συντονιστής του ερευνητικής επιτροπής σε θέματα Branding του EuroMed Research Business Institute. Τέλος διαθέτει εκτενή επαγγελματική εμπειρία σε θέσεις ευθύνης επιχειρήσεων των κλάδων του αυτοκινήτου και της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα σε θέματα Μάρκετινγκ και CRM.

Βιβλία - Συμμετοχή - (1)

Μάρκετινγκ υπηρεσιών

Christopher Lovelock
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 210 εμφανίσεις

Το βιβλίο "Μάρκετινγκ υπηρεσιών" αποτελεί την όγδοη έκδοση του παγκοσμίως πρωτοποριακού εγχειριδίου ...