• Αρχική
  • Συλλογές
  • Τα βιβλία μου
  • Κατηγορίες
  • Βιβλία
  • Συγγραφείς
  • Εκδότες
  • Σειρές
  • Ανακαλύψτε
  • Προτεινόμενα
  • Δημοφιλή
  • Βραβευμένα
  • Τελευταίες Κυκλοφορίες
  • Σελίδες
  • Σχετικά
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία

Sqreen | Runtime Application Protection Crafted with in CEID
© 20[0-9]{2} Copyleft
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΥΛΛΟΓΕΣ
  • ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
  • ΣΥΝΔΕΣΗ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
  • Συγγραφείς
  • Αλεξία Τζωρτζάκη

Αλεξια Τζωρτζακη

author_photo

Βιβλία
6

Εμφανίσεις
13

Αγαπημένος Συγγραφέας
0

Αλεξία Τζωρτζάκη


Η Αλεξία Τζωρτζάκη είναι πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Α.Σ.Ο. & Ε.Ε.), Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και υπότροφος του Ι.Κ.Υ. Συμμετείχε στο πρόγραμμα ERASMUS της Ε.E. (υπότροφος), όπου παρακολούθησε το πρόγραμμα «Diploma in Business Analysis» του πανεπιστημίου του Lancaster της Μ. Βρετανίας. Επίσης, έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στο πανεπιστήμιο της Ουαλίας, Master in Business Administration (Μ.Β.Α.). Η Αλεξία Τζωρτζάκη ανήκει στη νέα γενιά των επιχειρηματιών με πλατιά μόρφωση και πείρα. Είναι διευθύνουσα σύμβουλος του εκδοτικού οίκου Rosili. Eως και το 2002 διεύθυνε την Montana Media (www.montana-media.co.uk), συμβουλευτική εταιρεία με έδρα στη Μ. Βρετανία και γραφεία στην Αθήνα. Η εταιρεία είχει στόχο την ανάπτυξη κερδοφόρων πωλήσεων και την εξασφάλιση της μακροπρόθεσμης ευημερίας των πελατών της, ιδίως όσον αφορά την αποτελεσματική εκμετάλλευση και ένταξη των ίντερνετ και new media στις επιχειρήσεις (Web Optimise SystemTM). Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων της Montana Media συμπεριλαμβανόταν και η αξιοποίηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων καθώς και η διεκπεραίωση σεμιναρίων σε Μ.Μ.Ε. Το 2001 προτάθηκε για το βραβείο Welsh Woman of the Year in New Media. Πριν την εδραίωση της Montana Media, η Αλεξία Τζωρτζάκη διετέλεσε Group Marketing Manager στην National Britannia, μία πολυεθνική στο χώρο της δημόσιας υγιεινής και ασφάλειας. Μεταξύ των 36.000 πελατών της ήταν και τα πολυκαταστήματα Marks & Spencer, τα σουπερμάρκετ Safeway, ASDA, τα εστιατόρια ετοίμων φαγητών McDonalds κ.α. Η μεγαλύτερη συνεισφορά της ήταν η συγκρότηση νέων πληροφοριακών συστημάτων μάρκετινγκ και η διαμόρφωση δυναμικών στρατηγικών ίντερνετ μάρκετινγκ. Στη θέση της Product Group Manager στην εταιρεία Wickes plc στο Λονδίνο απέκτησε ιδιαίτερη πείρα στην ανάπτυξη νέων προϊόντων στην ανταγωνιστική αγορά των λιανικών πωλήσεων στον χώρο της διακόσμησης. Ήταν επίσης υπεύθυνη για την οργάνωση όλων των προωθητικών ενεργειών της εταιρείας Wickes στα 100 καταστήματά της στη Μ. Βρετανία.Πριν από την εταιρεία Wickes plc, εργάστηκε ως σύμβουλος στο Training & Enterprise Council της Αγγλίας (αντίστοιχο φορέα του ΕΟΜΜΕΧ). Εργάστηκε επίσης ως Brand Manager στον Όμιλο Εταιρειών Μπουτάρη. ΄Ηταν μέλος της τριμελούς επιτροπής για τη συγχώνευση της εταιρείας Καμπά Α.Ε. μετά την εξαγορά της από τον ΄Ομιλο Εταιρειών Μπουτάρη.Η συγγραφέας έχει παρακολουθήσει πολλά συνέδρια και σεμινάρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε θέματα Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ. Είναι μέλος επιστημονικών και επαγγελματικών ενώσεων, όπως το Chartered Institute of Marketing (με βαθμίδα Chartered Marketer).

Βιβλία - Συγγραφή - (6)

Μάρκετινγκ

Σέργιος Δημητριάδης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 246 εμφανίσεις

Το βιβλίο "Μάρκετινγκ: Αρχές-Στρατηγικές-Εφαρμογές" παρουσιάζει το ακόμη άγνωστο και παρεξηγημένο αν...


Μάρκετινγκ μάνατζμεντ

John V. Petrof
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 249 εμφανίσεις

Πρακτικός σύμβουλος για την επίλυση των καθημερινών επιχειρηματικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν ο...


Οργάνωση και διοίκηση

Κώστας Τζωρτζάκης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 201 εμφανίσεις

Μια πρωτότυπη προσέγγιση του Μάνατζμεντ γραμμένη απο Έλληνες επιστήμονες και επιχειρηματίες. Πλούσιο...


Μάρκετινγκ χονδρικού και λιανικού εμπορίου

Κώστας Τζωρτζάκης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 286 εμφανίσεις

Αποτελεί σύζευξη της επιστημονικής γνώσης και της πείρας. Οι συγγραφείς έχουν εργαστεί ως στελέχη σε...


Αρχές μάρκετινγκ

Κώστας Τζωρτζάκης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 205 εμφανίσεις

Το βιβλίο "Αρχές μάρκετινγκ, η ελληνική προσέγγιση" απευθύνεται στους φοιτητές και στα στελέχη επιχε...


Οργάνωση και διοίκηση

Κώστας Τζωρτζάκης
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 232 εμφανίσεις

Στην τέταρτη έκδοση τα βασικά θέματα του μάνατζμεντ έχουν αναπροσαρμοστεί για να καλύψουν τις ανάγκε...