• Αρχική
  • Συλλογές
  • Τα βιβλία μου
  • Κατηγορίες
  • Βιβλία
  • Συγγραφείς
  • Εκδότες
  • Σειρές
  • Ανακαλύψτε
  • Προτεινόμενα
  • Δημοφιλή
  • Βραβευμένα
  • Τελευταίες Κυκλοφορίες
  • Σελίδες
  • Σχετικά
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία

Sqreen | Runtime Application Protection Crafted with in CEID
© 20[0-9]{2} Copyleft
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΣΥΛΛΟΓΕΣ
  • ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
  • ΣΥΝΔΕΣΗ
  • ΕΓΓΡΑΦΗ
  • Συγγραφείς
  • Alain Guiheux

Alain Guiheux

author_photo

Βιβλία
2

Εμφανίσεις
17

Αγαπημένος Συγγραφέας
0

Alain Guiheux


O Αλαίν Γκιγιέ γεννήθηκε στο Παρίσι το 1954, είναι αρχιτέκτονας, πολεοδόμος και διδάκτορας κοινωνιολογίας. Διευθυντής-επιμελητής του Κέντρου Pompidou από το 1985 έως το 2000, υπήρξε υπεύθυνος του τμήματος και της συλλογής αρχιτεκτονικής την οποία δημιούργησε το 1991 στο Musee National d' Art Moderne. Επίτροπος και ενίοτε σκηνογράφος τριάντα και πλέον εκθέσεων είναι επίσης συγγραφέας πολλών άρθρων και κριτικών πονημάτων αρχιτεκτονικής. Κατέχει σήμερα τη θέση του καθηγητή της Σχολής Paris-Val de Marne. Σταδιοδρομεί συνάμα ως αρχιτέκτονας μελετητής, καθότι ενασχολείται κυρίως με μελλοντολογικές προτάσεις εδαφοποιημένης κλίμακας, όπως αυτή που αφορά τη χωροθέτηση της βάσης των υποβρυχίων του Lorient, που εκτέθηκε στην έβδομη Μπιενάλε Βενετίας τον Ιούνιο του 2000. Μέσω αυτών των ετερογενών, από πρώτη άποψη, δραστηριοτήτων, που συχνά καταφάσκονται ως ισάριθμα μανιφέστα, στρατεύεται ενεργά υπέρ μιας αυλής αρχιτεκτονικής, όπου η έννοια του μηχανισμού ως απλής διευθέτησης γενετικών κανόνων υποκαθιστά τις μορφές της παραδοσιακά σχεδιασμένης μελέτης, μαζί με τους γεωμετρικούς δημόσιους χώρους της, τις συνθετικές όψεις της, τους γλυπτικούς όγκους της.

Βιβλία - Συγγραφή - (2)

Εκλάμψεις της πόλης: Η αποσπασματική πόλη

Richard Scoffier
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 404 εμφανίσεις

Η Αθήνα είναι η πόλη-μανιφέστο της συγχρονικότητάς μας: μια πόλη θορυβώδης, με ατμοσφαιρική ρύπανση,...


Athens 2002 Absolute Realism

Richard Scoffier
Προτεινόμενο 0 φορές - Σε 0 συλλογές - 342 εμφανίσεις

Τα αρχιτεκτονικά αντικείμενα, όλο και πιο επιτηδευμένα και συγχρόνως αυτιστικά, δεν συγκροτούν πλέον...